![]() |
|
Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
Bunu yapanlara şahit oldum. "Çay olsun da..." teorisiyle kalmış, ocağın altı kapatılmış çayı tekrardan ısıtmak suretiyle içerler. Bana göre tadı bozulmuş, bayat çaydır. Taze çayın da, bayat çayın da kokusunu uzaktan alırım. Çay dediğin taze demlenmiş olmalı ve çay kokmalı. Bayat çayın rengi bile farklılaşıyor. |
Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
Bir çok kisi yapıyor bunu , oysaki tadı bozuluyor .çay iceceksen altı kapatılmaz .mis mis
|
Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
Hiç tasvip etmediğim bir durum.Tazesi candır. :)
|
Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
Çay acır.Direk anlarım hiç sevmem.
|
Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
Demlenmesine göre değişir içtiğim süre. 45 dakika ile bir saatten fazla olan çayı içemem..
Babam anlatırdı, bir arkadaşının dükkanına gitmiş yıllar önce ve samimilermiş çayı dökmüş demlemek için. Adam demiş niye döktün daha 3-4 gündür içiyorduk :D |
Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
Çok çaycı değilim ama ben bile çayı ısıtıp ısıtıp içmem :p tadı tuzu kalmıyor... acımsı geliyor.
|
Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
bu beni göstermiş... zift gibi oluyor damla doldurup açıyorum çünkü çok içiyorum yavaş içiyorum. tadı bozuluyor ama sigarayla yanında bişey olmak zorunda... bu arada hep sigara diye yazıyorum ama sigara iğrenç birşey arkadaşlar denemeyin illet gibi iradem zayıf bırakamıyorum.. sigara sağlıga zararlı. dişe dile herşeye içmeyin lütfen.
|
Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
Bu benim :d
Canım çay ziyan mi olsum kıyamıyorum ya kıyamıyorum elimde degil :d |
Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
Alıntı:
|
Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
@Zeze :
Yaa öyle deme bak ben bir bardak içiyorum diğer ikinci bardağı içinceye kadar çay soğumuş oluyor ben çayı sıcacık severim yani öyle sabahın çayını akşama kadar ısıtıp ısıtıp içmiyorum içmiyorum ahaha :d |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:18. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.