ForumDenizi.Com
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   ForumDenizi Sözlük (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/)
-   -   Çayı ısıtıp ısıtıp içmek (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/55303-cayi-isitip-isitip-icmek.html)

Zeze 04 July 2020 12:42

Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
 
Bunu yapanlara şahit oldum. "Çay olsun da..." teorisiyle kalmış, ocağın altı kapatılmış çayı tekrardan ısıtmak suretiyle içerler. Bana göre tadı bozulmuş, bayat çaydır.
Taze çayın da, bayat çayın da kokusunu uzaktan alırım.
Çay dediğin taze demlenmiş olmalı ve çay kokmalı. Bayat çayın rengi bile farklılaşıyor.

Deniz 04 July 2020 12:44

Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
 
Bir çok kisi yapıyor bunu , oysaki tadı bozuluyor .çay iceceksen altı kapatılmaz .mis mis

BegonviL 04 July 2020 13:18

Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
 
Hiç tasvip etmediğim bir durum.Tazesi candır. :)

Jön TüRk 04 July 2020 15:57

Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
 
Çay acır.Direk anlarım hiç sevmem.

Farkedmez 06 July 2020 15:20

Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
 
Demlenmesine göre değişir içtiğim süre. 45 dakika ile bir saatten fazla olan çayı içemem..

Babam anlatırdı, bir arkadaşının dükkanına gitmiş yıllar önce ve samimilermiş çayı dökmüş demlemek için. Adam demiş niye döktün daha 3-4 gündür içiyorduk :D

Melodram 14 July 2020 23:21

Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
 
Çok çaycı değilim ama ben bile çayı ısıtıp ısıtıp içmem :p tadı tuzu kalmıyor... acımsı geliyor.

Charismax 14 July 2020 23:39

Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
 
bu beni göstermiş... zift gibi oluyor damla doldurup açıyorum çünkü çok içiyorum yavaş içiyorum. tadı bozuluyor ama sigarayla yanında bişey olmak zorunda... bu arada hep sigara diye yazıyorum ama sigara iğrenç birşey arkadaşlar denemeyin illet gibi iradem zayıf bırakamıyorum.. sigara sağlıga zararlı. dişe dile herşeye içmeyin lütfen.

Juliet 16 July 2020 19:31

Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
 
Bu benim :d
Canım çay ziyan mi olsum kıyamıyorum ya kıyamıyorum elimde degil :d

Zeze 16 July 2020 20:39

Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
 
Alıntı:

Pika Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 235167)
Bu benim :d
Canım çay ziyan mi olsum kıyamıyorum ya kıyamıyorum elimde degil :d

Midenin çöp olmasındansa, çayın çöp olması daha iyi değil mi :D

Juliet 16 July 2020 20:43

Cevap: Çayı ısıtıp ısıtıp içmek
 
@Zeze :
Yaa öyle deme bak ben bir bardak içiyorum diğer ikinci bardağı içinceye kadar çay soğumuş oluyor ben çayı sıcacık severim yani öyle sabahın çayını akşama kadar ısıtıp ısıtıp içmiyorum içmiyorum ahaha :d


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:18.
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.