![]() |
Hiç mi yok?
Biz perakendecilerin sık karşılaştığı durumdur.
- Bu bedenden var mı? - Malesef yok,kalmamış. - Aaa deponuza falan baksanız hiç mi yok? https://st.depositphotos.com/1226177...-up-window.jpg |
Cevap: Hiç mi yok?
Sorması güzel sorulardan bir tanesi. Bazen 1 tane kalmış denilebiliyor :)
|
Cevap: Hiç mi yok?
Bizde yedek parça toptan satış yapıyoruz ekonomik kriz korona derken perakendeciliğe dönüştü işimiz müşteri gelir sorar yok deriz kalmadı abi hiç yok belki bir köşede kalmıştır der :D
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.