![]() |
Balkondan Düşen Adam
|
Cevap: Balkondan Düşen Adam
Lan içim hopladı ölmemiştir inşaallah ben olsam düşerken kafam gelmesin diye havada düşünürdüm . İçim gitti aga yüksekten az biraz korkarım içim boşalır hafif .. bu balkonların fransız tipi olmasını oldu bitti sevmedim zaten
|
Cevap: Balkondan Düşen Adam
Kötü bir şekilde düşmüş, neyse ki durumu iyiymiş.
|
Cevap: Balkondan Düşen Adam
Dün haberlerde görmüştüm. Düşme şeklide çok garip.
Neyse ki sağlık durumu iyiymiş adamın. |
Cevap: Balkondan Düşen Adam
Adam düşerken bile sövüyor :p
|
Cevap: Balkondan Düşen Adam
E kendi dusen aglamaz .
|
Cevap: Balkondan Düşen Adam
Aşağıdaki de az tahrik etmedi adamı, Allahtan yükseklik çok değil
|
Cevap: Balkondan Düşen Adam
Alıntı:
|
Cevap: Balkondan Düşen Adam
Yalnız dayı sağlam sövüyor. Düşünce hal kalmamıştır sözünü tutacak.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.