![]() |
Paşa çayı
Çocuklara yapılan çaydır. Demlenmiş sıcak çayın üstüne soğuk su eklemek usulüyle yapılır. Çocukların ağzı yanmasın diye :) |
Cevap: Paşa çayı
Paşa çayı çok içtim:)
|
Cevap: Paşa çayı
Paşa çayı bende cok içtim.Paşa çayı sana yaptik derlerdi,bende kendmii acaip büyük hissederdim.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:21. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.