![]() |
|
İbo Show
Geçen hafta tekrar geri dönüş yaptı.
İzlemedim ama vurulmasının da konusunun geçtiği konuşmalar olmuş.. |
Cevap: İbo Show
Vurulduğunda beyninin olmadığı ortaya cıktı
Nasıl program yaptı bu adam. SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Cevap: İbo Show
Çok az izledim ama eski havasından oldukça uzak.
Belki de bana eskiden farklı geliyordu orasını da bilemiyorum. |
Cevap: İbo Show
Eski, eskide kalmalı.
|
Cevap: İbo Show
Program eskiden gazino havasında idi, şimdi emeklileri yaşatma derneğine dönmüş :D.
|
Cevap: İbo Show
Leşşşşşşş
|
Cevap: İbo Show
Beğendiğim konuklar geldiğinde izlemek istedim ama gerçekten izleyemiyorum, tahammül edemiyorum. |
Cevap: İbo Show
Eskiden de izlemezdim.
|
Cevap: İbo Show
Hiç sevmiyorum programı ve en çok da kendini. Eskiden bir dönem birbirini vurdurma olayları vardı eşleriyle o neydi ya öyle.
Bu ülkenin sevdiği adama ve sevdiği kadına değer veren örnek insanlara ihtiyacı var. |
Cevap: İbo Show
Eskiden de sevmezdim, suan degisen bir sey yok.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:44. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.