![]() |
Ankara'da deprem
Azönce vuku buldu.Yaklaşık 3-4 şiddetinde diye düşünüyorum buna rağmen fena sallandık.
|
Cevap: Ankara'da deprem
Geçmiş olsun baskan
Azonce arkadaşa diyordum anormal bir sıcak var havada depremmi olacak acaba diyordumhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...0384aa6cf4.jpg SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Cevap: Ankara'da deprem
.https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...98a8c2b990.jpg
SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Cevap: Ankara'da deprem
Alıntı:
4.7 şiddetinde oldu Allah korudu. |
Cevap: Ankara'da deprem
Uygulamaya anca düştü 4.7 ciddi
Çünkü 5 uzeri yıkıcı oluyor Allah beterinden korusun geçmiş olsun. SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Cevap: Ankara'da deprem
Amin hocam eyvallah.
|
Cevap: Ankara'da deprem
Gecmis olsun,Allah beterinden korusun..
|
Cevap: Ankara'da deprem
Geçmiş olsun arkadaşlar. ALLAH doğal afetlerden korusun..
|
Cevap: Ankara'da deprem
Alıntı:
|
Cevap: Ankara'da deprem
Alıntı:
|
Cevap: Ankara'da deprem
Fena salladı cidden.
Allah beterinden korusun. |
Cevap: Ankara'da deprem
Çook geçmiş olsuun.
|
Cevap: Ankara'da deprem
#geçmişolsunAnkara
|
Cevap: Ankara'da deprem
Denizli'de art arda 5 depremle başladı, fena sallayan bir Ankara depremiyle devam ediyoruz. E biz yılbaşında niye öyle umutlandık ki? 2020'nin aynısı bu bildiğin?
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.