![]() |
|
Cevap: Forumdan foruma laf sokmak
Ay laf sokacak kimsem yok ki.
Virüsle de uğraşacak kafa yok şu an. Allaha havale etmek en güzeli üzen varsa da. |
Cevap: Forumdan foruma laf sokmak
Direkt aklıma , başka bir forumda bilmem kime konuştum diye , diger forumda Oğuzhan tarafından hakaret içeren yazılarla banlandigim geliyor. 20 gunmuydu unuttum. Ne kadar manidar degil mi.
|
Cevap: Forumdan foruma laf sokmak
Çocuk musunuz ya? Edebinle takılmıyorsun sonra başka yerlerden dil uzatmaya çalışıyorsun. Gerçekten sadece komik
|
Cevap: Forumdan foruma laf sokmak
Çok gereksiz birşey sonuçta normal üye de konu açıp paylaşım yapıyor bu niye kıskanılsın ki?
|
Cevap: Forumdan foruma laf sokmak
Çok eskileri bilmiyorum bu sene başlarında ve ortasında bir ara çok meşhurdu bu durum. Komik çoluk çocuk işi laf sokmalar oluyordu. En çok da virüsten eve kapama yasaklarının olduğu dönemde. İşsiz güçsüzlükten bize sarmışlardı. Bu ara nazar değmesin ortalık durulmuş durumda :D
|
Cevap: Forumdan foruma laf sokmak
sevdiklerime laf sokamam;kızçe; düşmanım yanıma yaklaşmasın yoksa sonucunu görür ;kıskıs;
|
Cevap: Forumdan foruma laf sokmak
laf sokmak SOKMAK kelimesi azerice bir film vardıya şunada sok bunada sok ;çy;
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:17. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.