![]() |
|
Cevap: Kadın Şiddetleri
Ama bu durum siyasetten çok bizim nesiller ve insan olmayı bilmemekle alakalı @rainbow6
Neden dersen atasözü bile diyor ki kızını dövmeyen dizini döver Bu aptal zihniyetle büyüyen insanlar neler yapmaz ki Nesilden nesile gelen bir şey var Değişmesi gereken bu ama ben bunun neredeyse imkansız olduğunu düşünüyorum |
Cevap: Kadın Şiddetleri
Alıntı:
Şimdi de günde 5 kez eşcinsel nefreti kusuyorlar, hedef gösteriyorlar. Düne kadar önyargı olsa da, bu kadar nefret dolu bakan bir kesim yoktu. Yarın iki erkek el ele tutuşup yürüse, anında linç edilir. Din adı altında kadını 2.plana atmaları, aile goygoyu yaparak erkeği yüceltmeleri ve dahası :). Tabii eğitim vs. de var işin içinde ama halka bilinç aşılansa idi bunlar bu kadar azmadı. Yani düşünün, bu olaylar niye son 5-6 yılda arttı ??. |
Cevap: Kadın Şiddetleri
Son zamanlarda sosyal medyada daha çok görüyoruz evet ama bence bu kokuşmuşluk hep vardı
Ve o dediğin durum aslında şöyle, düşünmesini istemiyorlar artık kimsenin koyun olalım amaç bence |
Cevap: Kadın Şiddetleri
@rainbow6 aslında artmasının sebebi kadınların kendi hakları konusunda bilinçlenmesiyle alakalı. Kadınlar eskilerden hep erkeklerin gözünde eksik etek olarak görülüyor. Ve eskiden beri öyle süre gelmiş toplum yapısı içinde yetişen ve hala yetiştirilmekte olan erkekler, kadınları hala bir eşya gibi görmeye devam ediyorlar. Olayın özü aslında bu.
5-6 senedir görülme sebebi de kadınların kendi özgürlüklerini artık benimsemiş olmaları ve erkeklerin bunu kabul etmemeleri. Kadınların her koşulda itaatkar olmaları, haklıda olsalar ses çıkarmalarını istemiyorlar. @Brisingr'e katılıyorum bu bizim toplum yapımızla alakalı. He siyasete belki şu açıdan girilebilir, belki kadınları korumak için hukuk da daha keskin adımlar atılabilmiş olsaydı belki biraz olsun caydırıcılığı olabilirdi. Ama yaşanan durumlar bizim süregelen yapımızın eseri. |
Cevap: Kadın Şiddetleri
Münevver Karabulut doğum günü 7 marttaydı.. Yarın 8 mart kadınlar günü.. Bu bana yıllardır çok ironik gelir.. Allah Rahmet eylesin..
|
Cevap: Kadın Şiddetleri
Ülkemizin kanayan yarası. İnsan olabilmek, merhamet, saygı, empati, aileden alınan eğitim ve yaşama biçimi hepsinin biraz payı olduğunu düşünüyorum. Sorumluluğun çoğu da tacizciyi tecavüzcüyü serbest bırakanların ve ülkenin en üstünden en altına kadar kadını 2. Sınıf görenlerindir. Dokuz kez şikayet edilmiş bir yaratığın sokakta kadını tekmelemesi nasıl açıklanabilir bilmiyorum. Türk tarihini kıyısından biraz okuyan herkes, kadının yerinin hiçbir zaman bu kadar düşmediğini bilir. Şimdilerde durum içler acısı. Gerçekten ülkem adına en çok içimi acıtan konulardan biri hep bu olmuştur. |
Cevap: Kadın Şiddetleri
Kadınlara kalkan kirli tüm eller kırılsın, aksini düşünen herkes için yerler yarılsın da anlasınlar masumları ittikleri yeri, derin ve dipsiz kuyular olsun pisliklerin yeri...
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:48. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.