![]() |
Dibim Geldi
Saçını boyatan kadınların sıklıkla kullandığı tabirdir. Sanırım, zamanla saçlar uzadıkça, saç diplerinde ki saç renginin eski rengine dönmesi sonucu söylenmektedir. Hiç bilmeyen biri olarak duyduğum kadarıyla tanımı böyle olması gerek :) Kullanılan anlamı dışında, kalıp olarak kulağa hoş gelmeyen bir tabir, bana göre... |
Cevap: Dibim Geldi
Bazılarının dibi öyle bir geliyor ki artık dip olmuyor :D
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.