![]() |
40 yaş sendromu
'40 yaş sendromu'nda kişi, yaşamını sorgulamaya, yaptıklarını ve yapamadıklarını gözden geçirip pişmanlık duymaya başlar. Yapmak istediği şeyler için çok geç kaldığını, yeterince genç olmadığını düşünür ve vazgeçer. Yaşlanmaya bağlı olarak kilo alma, saç dökülmesi, beyazlaması, sarkmalar ve çatlaklar görülür.
|
Cevap: 40 yaş sendromu
Neyse ki daha 10 yıldan fazla var. Bana ne ya @Farkedmez düşünsün, onun tam 10 yılı var.
|
Cevap: 40 yaş sendromu
30'u yaşadım 40 biraz ağır gelebilir şuanlık. Hayat zor.
@Regex beni bunalıma sokma çabalarını anlamıyorum ;hııçok; |
Cevap: 40 yaş sendromu
Ben 40 yaşını aştım ama hayat devam ediyor henüz bir sendrom yaşamadım :)
|
Cevap: 40 yaş sendromu
"Her yaşın ayrı bir güzelliği var" der giderim :)
|
Cevap: 40 yaş sendromu
Teessüf ederim! Kırk yaşıma bastığım şu günlerde açtığınız şu konu beni ziyadesiyle üzdü.....
Hayır saçlarıma aklar konmasın kirişmasın ellerim Allah'ım bu pörtlek gözler de kim aynada bana bakıyor? |
Cevap: 40 yaş sendromu
Ay şiirim daha iyi olabilirdi ve noktalama işaretlerinin önemini şiirimde bir kez daha sizlere hatırlatmış oldum özel üyelere mesajını değiştirme hakkı da verilsin lütfen....
|
Cevap: 40 yaş sendromu
Hmm neyse ki 8 yılım var...
Diyerek kendimi avutayım. |
Cevap: 40 yaş sendromu
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.