ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   ForumDenizi Sözlük (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/)
-   -   Sinovac Aşısı (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/71079-sinovac-asisi.html)

Jön TüRk 06 September 2021 23:47

Sinovac Aşısı
 
Taze bir haber gördüm hemen paylaşayım.

''Türk Yoğun Bakım Derneği, 11 Ağustos tarihinde Türkiye genelindeki 60 merkezde yatan 952 yoğun bakım hastasının verilerini açıkladı. Prof. Dr. Demirkıran, çalışmaya dahil edilen hastaların yüzde 51,4'ünü aşısızlar, yüzde 39,4'ünü ise çift doz Sinovac ile aşılanıp zamanı geldiği halde üçüncü dozunu yaptırmamış olanların oluşturduğunu söyledi.
''


Özetle iki doz Sinovac olan kişiler acil 3. doz yaptırmalı.Ben de iki doz Sinovac yaptırmıştım,bugün 3. doz Biontec oldum.Sağlık ocakları dahi hızlıca aşılama yaparken şu aşıları olmamak büyük hata.Memlekette böyle imkanı zor bulursunuz.

rainbow6 07 September 2021 16:54

Cevap: Sinovac Aşısı
 
Çinlilerin asisi bile cakma cikti :D. Ne varsa Almanda var yine :D.

Gerci asi bi varyantta Alman asisi da paayabilir ama suan en iyisi bu :o.

O degil de 2 Biontec olanlar, cila niyetine 3.asi olarak Sinovac olabiliyor mu acaba :p raki uzerine bira misali hahha.

İlkiz 08 September 2021 16:19

Cevap: Sinovac Aşısı
 
Alıntı:

rainbow6 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 301123)
Çinlilerin asisi bile cakma cikti :D. Ne varsa Almanda var yine :D.

Gerci asi bi varyantta Alman asisi da paayabilir ama suan en iyisi bu :o.

O degil de 2 Biontec olanlar, cila niyetine 3.asi olarak Sinovac olabiliyor mu acaba :p raki uzerine bira misali hahha.

2 biontec olanların üçüncü herhangi bir aşıya gereksimi yok...yani senin tabirinle cila gerekmiyor...;ahah; hele sinovaca hiç gerek yok boş çıktı içi..


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.