![]() |
Cevap: ForumDenizi.com
Dahada gelişmesini dilediğim güzel forum sitesi :)
|
Cevap: ForumDenizi.com
Hayat yoğunluğundan, vakit darlığından her zaman eskisi gibi ilgilenemesem de güzel insanlarıyla varlığını bilmenin bile güzel geldiği platformdur. Forumların altın çağına yetişememiş olsa da 2017'nin son aylarında bambaşka amaçlarla açılan ForumDenizi'nin bugün durgunlaşmadan, kemik kitlesini kaybetmeden ayakta kalması ve alanında öncü olması sevindirici. Bir yerlerde verdiğimiz emeklerin boşa gitmediğine, bizi anlayan ve adaletimize inanan insanların burada zaman geçirmelerine seviniyorum.
|
Cevap: ForumDenizi.com
Görüntü olarak 3.8 arasında hoşuma giden tek forum.. yönetimi ister tanıyim ister tanımıyim .. daha önce üye olamdan öncede kimseyle selam sabah olmadan öncede diyordum... foruma benzeyen tek forum :D
|
Cevap: ForumDenizi.com
Sitenin sahibi hangi admin çok merak etmekteyim
|
Cevap: ForumDenizi.com
Alıntı:
https://www.forumdenizi.com/forum-du...-sizlerle.html 4 Temmuz 2019'dan beri alan adı ve hosting bende, ama ben hiçbir zaman forumda kurucu - forum sahibi gibi ranklar kullanmayı tercih etmedim.Yıllarca da forumların daha popüler olduğu yıllarda büyük forumlarda teknik adminlik yaptığım için yine yazılım geliştirme kısmıyla da ilgilendiğimden, ona uygun developer (geliştirici) rankını kullanıyorum. @Mango, @Farkedmez, @Renksiz ve ben aramızda; sen forum sahibisin, ben değilim muhabbeti hiç olmadı. Zaten dün güncellenen foruma darbe esprisiyle ilgili konuda da görmüşsündür adamlar harbi harbi o ekran görüntüsünü alabilmek için beni anlık olarak banlamıştı, normalde üst yönetimde aramızda herhangi bir ast-üst ilişkisi olsa veya bu tarz olan yerlerde bu şaka yapılamaz. Eski forumcu olduğun için bilirsin, genelde kurucuda bir küçük dağları ben yarattım havası bulunur. Ciddi konularda elbette yönetim ağırlığını gösterir ancak genel olarak o ego bende de bizde de mevcut değil. Sonuçta forumlar olsun, sözlükler olsun ancak ve ancak kullanıcılarıyla var olabilen yerler. Şu an @Zeze ve @Jön TüRk de dahil olmak üzere forumda gördüğün 6 admin varsa, bu 6 adminin birbirine üstünlüğü yoktur. Burayı satın almak için 4-5 haneli rakamlar teklif edenler oldu, çok aktif ve çok durgun günleri oldu, adımıza telif davası açıldığı oldu; ama hepsinin üstesinden geldik, 2019'dan beri oluşan üst yönetimde aramızdan hiç eksilme veya ayrılık olmadı. Bir gün forum el değiştirecek olursa, burası satılmaz; yine bu kişilerden birine aktarılır, yine aynı kalite ve prensiplerle devam eder diye düşünüyorum. |
Cevap: ForumDenizi.com
Alıntı:
Kırmızı gibi. Adminler ayrı süper modlar ayrı normal modlar ayrı vs... Burda öyle bir ayrım göremediğim için site sahibini sordum. Teşekkür ederim yanıt için oldukça ayrıntılı yazmışsın. |
Cevap: ForumDenizi.com
Hey gidi ForumDenizi, benimle beraber sen de zamana yenik düştün ve yaşlandın belki. Seni kurarken başka bir platformun teknik yöneticiliğinden ayrılmıştım, kimse beni kovmadı ben kendim ayrılmıştım. İçimde sadece ters gittiğini düşündüğüm bazı şeylerin inadı, başarı hırsı ve projeye başlamamın etkeni bir duygusallık vardı. Zaman ilerledi, dengeler değişti, içimdeki kin ve hırs zamana yenik düştü ama ForumDenizi başardı. Derken benim iş güç, hayati önceliklerim değişti ve yaşım 30'a dayandı. @Mango falan da yok zaten buralarda, eski hevesim pek kalmadı. Erkekler kadınlara göre daha geç olgunlaşırmış, belki de buranın ilk demleri olgunluğumun son radesinin temelini attı.
Her şeye rağmen 4 yıl boyunca seni hep koruyup kolladım, en iyi yerlere getirmeyi amaçladım ve başardım ama belki artık ben de yoruldum, eskisi gibi her anımda sen yoktun. Her güzel şey bir gün biter, belki de uzatmaları oynuyordum.. Bu hikâye biraz @Gold Roger (Narsinha)'ın öyküsüne benzedi; e insan insana benziyorsa, hikâye de hikâyeye benzer. :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.