![]() |
Ay lav yu tu
Ay lav yu filminin ikincisi. İlki biraz komikti ama bu film cidden hiç komik olmamış. Gördüğüm bir sahne için bugün annemle izledik. Yarım saat zor dayandık.
Recep İvedik'ten daha kötüydü. :nee: |
Cevap: Ay lav yu tu
Tavsiye etmem...
İlki muhteşem olsada ikincisi para için yapılmış ve içi harbiden boş.. |
Cevap: Ay lav yu tu
Hakkaten ben ilkini birkaç kez izledim. İkinci iğrençti. :/
|
Cevap: Ay lav yu tu
Katılıyorum hiç hoş olmamış ..
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.