![]() |
Deplasmanda kazanamama alışkanlığı devam ediyor
Galatasaray'da deplasman maçlarında kazanamama alışkanlığı devam ediyor.
Galatasaray’da deplasman fobisi devam ediyor... sarı-kırmızılılar, son 94 deplasman maçında sadece 37 galibiyet alabildi. Son iki sezonunda çıktığı deplasman maçlarının yüzde 60'ında puan kaybetti. 8 galibiyet alırken, 6 beraberlik ve 6 yenilgi yaşadı. Yeni Malatyaspor maçına kadar Galatasaray, ligde deplasmanda oynadığı 70 maçın sadece 19'unda ilk yarıyı önde kapatabilmişti. Son 35 deplasman maçının ilk yarılarında sadece 23 gol atabilmişti. Ama son 187 resmi maçta kalesinde 224 gol gören Galatasaray kalesini yine kapatamadı. Çünkü sarı-kırmızılılar bu sezon ilk kez bir maçın ikinci yarısında isabetli şut çekemedi. Kaynak: Fotospor https://resmin.net/uploads/5c48cce2e2/8991.jpg |
Cevap: Deplasmanda kazanamama alışkanlığı devam ediyor
evinde kaybetmiyor deplasmanda kazanamıyor. bu da ilginç.
|
Cevap: Deplasmanda kazanamama alışkanlığı devam ediyor
Fatih Terim Gibi Bir Hocanın yönetimindeki bir takım için enteresan bir durum...:hinmlk:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.