![]() |
Cevap: Merhaba
nasip kısmet bakalım hayırlısı @Gimenez
|
Cevap: Merhaba
Alıntı:
Ama bazen gitmek gerekir, sevdiğin halde yinede gitmek. Okudukça güzel şeyler çıkıyor :) Alıntı:
|
Cevap: Merhaba
Alıntı:
|
Cevap: Merhaba
Alıntı:
"İçi boş kalabalıklara karşı bir eylemdir yalnızlık. İnatla kalabalıklaşan, çoğaldıkça içi boşalan, bayağılaşan, yalnız kalanı dışlayan o milyon kollu yaratığa karşı güçlü bir sesle" varım" diye haykırma şeklidir yalnızlık. ... Yalnızlık, kendin kalmanın yüzüne oturttuğu muzip bir gülüştür. " Caner Yaman |
Cevap: Merhaba
Alıntı:
son cümle güzeldi yanlız yazarın kalemine sağlık :) |
Cevap: Merhaba
O zaman aynı yazarla bitirelim:
Ben şair değilim, sende şiir olamazsın. Dağılalım. :) |
Cevap: Merhaba
Alıntı:
topladık mı ki içimizi yüreğimizi ... hele bi toparlayalım dağılırız sonra :) |
Cevap: Merhaba
Merhaba, hoşgeldiniz.
|
Cevap: Merhaba
Alıntı:
|
Cevap: Merhaba
Hoşgeldiniz.
Şiir seveni görmek güzel |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.