ForumDenizi.Com
  • Sayfa 2 Toplam 4 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Hoş Geldin Sen! (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/)
-   -   Merhaba (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/10806-merhaba.html)

Dolunay 04 August 2018 15:27

Cevap: Merhaba
 
nasip kısmet bakalım hayırlısı @Gimenez

Arthuil 04 August 2018 15:32

Cevap: Merhaba
 
Alıntı:

Edepsiz King Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 34295)
@Arthuil ben ne gitçem yorulurum onlar gitsin :D



Hoşgeldiniz efenim keyifli forumlar dilerim

Hoşçakalı kim sever ki... Sözüne ithafen söyledim, hoşuma gitti. Uzun zaman önce bende bir şeyler karalarken sonunu şöyle getirmiştim:

Ama bazen gitmek gerekir, sevdiğin halde yinede gitmek.

Okudukça güzel şeyler çıkıyor :)


Alıntı:

Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 34298)
gitmek bazen afilli bir yanlızlığı gösterişli içi boş bir kalabalığa tercih etmektir ... evet gitmek güzeldir bazen...
eyvallah teşekkür ederim

Bu satırlar çok tanıdık geliyor sanki bir yerlerde okumuştum. :)



Dolunay 04 August 2018 15:37

Cevap: Merhaba
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 34308)
Hoşçakalı kim sever ki... Sözüne ithafen söyledim, hoşuma gitti. Uzun zaman önce bende bir şeyler karalarken sonunu şöyle getirmiştim:

Ama bazen gitmek gerekir, sevdiğin halde yinede gitmek.

Okudukça güzel şeyler çıkıyor :)




Bu satırlar çok tanıdık geliyor sanki bir yerlerde okumuştum. :)



bilmem kelimeler de benzer insanlar gibi birbirine

Arthuil 04 August 2018 15:41

Cevap: Merhaba
 
Alıntı:

Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 34313)
bilmem kelimeler de benzer insanlar gibi birbirine

Kitaplığı karıştırdım ilk aklıma gelen yerde benzer şeyler yakaladım:

"İçi boş kalabalıklara karşı bir eylemdir yalnızlık. İnatla kalabalıklaşan, çoğaldıkça içi boşalan, bayağılaşan, yalnız kalanı dışlayan o milyon kollu yaratığa karşı güçlü bir sesle" varım" diye haykırma şeklidir yalnızlık.

...

Yalnızlık, kendin kalmanın yüzüne oturttuğu muzip bir gülüştür. "

Caner Yaman


Dolunay 04 August 2018 15:43

Cevap: Merhaba
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 34318)
Kitaplığı karıştırdım ilk aklıma gelen yerde benzer şeyler yakaladım:

"İçi boş kalabalıklara karşı bir eylemdir yalnızlık. İnatla kalabalıklaşan, çoğaldıkça içi boşalan, bayağılaşan, yalnız kalanı dışlayan o milyon kollu yaratığa karşı güçlü bir sesle" varım" diye haykırma şeklidir yalnızlık.

...

Yalnızlık, kendin kalmanın yüzüne oturttuğu muzip bir gülüştür. "

Caner Yaman


böyle büyük sözler söyleyecek kadar güçlü bir kalemim yok :)
son cümle güzeldi yanlız yazarın kalemine sağlık :)

Arthuil 04 August 2018 15:48

Cevap: Merhaba
 
O zaman aynı yazarla bitirelim:

Ben şair değilim,
sende şiir olamazsın.
Dağılalım.

:)

Dolunay 04 August 2018 15:50

Cevap: Merhaba
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 34329)
O zaman aynı yazarla bitirelim:

Ben şair değilim,
sende şiir olamazsın.
Dağılalım.

:)

toplandık mı ki
topladık mı ki
içimizi yüreğimizi ...
hele bi toparlayalım dağılırız sonra :)

VI. Armağan 04 August 2018 15:50

Cevap: Merhaba
 
Merhaba, hoşgeldiniz.

Dolunay 04 August 2018 15:53

Cevap: Merhaba
 
Alıntı:

VI. Armağan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 34332)
Merhaba, hoşgeldiniz.

hosbuldum teşekkürler

Roman 04 August 2018 15:57

Cevap: Merhaba
 
Hoşgeldiniz.


Şiir seveni görmek güzel


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:23.
  • Sayfa 2 Toplam 4 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.