![]() |
Merhaba
Merhabalar fazla forumlarla uğraşmıyorum lakin benim değerlim @Melodram'cım burdaymış bende gelim bi bakım dedim :):srldmm:
Neyse ben Nur hayırlı olsun bol keyifli forumlar:) |
Cevap: Merhaba
Hoş geldin @yoSun (Nur abla). Uzun süredir forumlarda olmadığın hissediliyordu. Pek samimiyetimiz olmasa da seni burada gördüğüme sevindim. Umarım kalıcı olursun.
|
Cevap: Merhaba
Alıntı:
Umarım kalıcı olursun :rolleyes: |
Cevap: Merhaba
Hoş geldiniz.
|
Cevap: Merhaba
Alıntı:
İyi ki gelsin canım benim, hoş geldin. Hep gelirsen ne ala, o bizim şansımız ama bir uğraman bile şanstır. Buraya bir sürü kalp gelsin. |
Cevap: Merhaba
Hoşgeldin Keyifli forumlar dilerim.
|
Cevap: Merhaba
Alıntı:
kaç sene oldu ya ne güzel günlerdi eskiden buralar hep karpuz tarlasıydı😂 Hoşbulduk cansuyum ne yalan söylim hiç işim olmazdı ama seni kıramam ben ara sıra yoklim gözüm üstünde 😎 Sonsuz ❤❤❤~ |
Cevap: Merhaba
Cümleten hoşbulduk sevgili forumcular sizlerede keyifli forumlar.
|
Cevap: Merhaba
Alıntı:
|
Cevap: Merhaba
Alıntı:
|
Cevap: Merhaba
Hoş geldiniz, keyifli forumlar dileğiyle...
|
Cevap: Merhaba
Hoş geldin, kalıcı olman dileğiyle :)
|
Cevap: Merhaba
Hoşgeldiniz @yoSun, umarım kalıcı olursunuz.
|
Cevap: Merhaba
Hoş/geldiniz ...
|
Cevap: Merhaba
Hoş geldiniz keyifli forumlar dilerim. ;ppt;
|
Cevap: Merhaba
Hoşgeldiniz keyifli forumlar dilerim :)
|
Cevap: Merhaba
Hos geldiniz
|
Cevap: Merhaba
Nurcum hoş geldin canım.
|
Cevap: Merhaba
Hoşbolduk herkese teşekkürler;)
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.