tekrardan hayırlı olsun inşAllah herşey gönlünüzce olur.
ismim abdurrahman ara ara keyiflik baksamda 2010larda forumlardan elimi ayağımı çektim.
Aklıma estikçe uğrarım, keyifli forumlar
|
|
nickler falan değişince 
