ForumDenizi.Com
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Hoş Geldin Sen! (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/)
-   -   Herkese Selamlar (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/12644-herkese-selamlar.html)

DieseL 20 August 2018 02:27

Herkese Selamlar
 
Selamun aleyküm İsmim Anıl, forum sitenizi şans eseri donanımhaber'de gördüm. Her ne kadar vBulletin'den kopup gitsekte insan özlüyor ortamları hele ki 3 serisinin verdiği samimiyet ortamı.

Regex 20 August 2018 02:28

Cevap: Herkese Selamlar
 
Hoş geldin Anıl. Tekrar karşılaşmamıza sevindim. Dediğin gibi vBulletin 3'ün tadını hiçbir sistem, eski forumların keyfini de hiçbir vasıta veremiyor. Umarım kalıcı olursun.

Asrevya 20 August 2018 02:30

Cevap: Herkese Selamlar
 
Hoş geldin Anıl.

Friend 20 August 2018 02:30

Cevap: Herkese Selamlar
 
Alıntı:

DieseL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 43868)
Selamun aleyküm İsmim Anıl, forum sitenizi şans eseri donanımhaber'de gördüm. Her ne kadar vBulletin'den kopup gitsekte insan özlüyor ortamları hele ki 3 serisinin verdiği samimiyet ortamı.


Hoşgeldin Anıl umarım kalıcı olursun

Renksiz 20 August 2018 02:35

Cevap: Herkese Selamlar
 
Hoş geldin, kalıcı olman dileğiyle...

DieseL 20 August 2018 02:36

Cevap: Herkese Selamlar
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 43870)
Hoş geldin Anıl. Tekrar karşılaşmamıza sevindim. Dediğin gibi vBulletin 3'ün tadını hiçbir sistem, eski forumların keyfini de hiçbir vasıta veremiyor. Umarım kalıcı olursun.

Tadından ziyade nostalji yaşatıyor bana, eski yaşantılar gülüp eğlendiğimiz zamanları vs. belki biliyorsundur yaklaşık 3 senedir vBulletin ile ilgilenmiyorum artık hatta *******'in sunucusunu kapattım. 3 senedir XenForo ile uğraşıyoruz saygı değer bir büyüğüm ile.
Alıntı:

Asrevya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 43871)
Hoş geldin Anıl.

Hoşbuldum.
Alıntı:

Friend Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 43872)
Hoşgeldin Anıl umarım kalıcı olursun

Teşekkürler umarım.

Regex 20 August 2018 02:40

Cevap: Herkese Selamlar
 
Alıntı:

DieseL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 43875)
Tadından ziyade nostalji yaşatıyor bana, eski yaşantılar gülüp eğlendiğimiz zamanları vs. belki biliyorsundur yaklaşık 3 senedir vBulletin ile ilgilenmiyorum artık hatta *******'in sunucusunu kapattım. 3 senedir XenForo ile uğraşıyoruz saygı değer bir büyüğüm ile.

Yanılmıyorsam farklı bir yerde konuşmuştuk bunu, şaşırdım. XenForo'ya direnen son kalelerden birini daha kaybettik. Tek başıma savaşmaya devam. :p Şaka bir yana XenForo, yeni nesil kodlama yapısıyla geliştirilen bir sistem ancak vBulletin'e alışan kullanıcıya o alışılagelmişliği veremiyor. Ben hâlâ forever vBulletin 3.x diyorum.

DieseL 20 August 2018 02:45

Cevap: Herkese Selamlar
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 43879)
Yanılmıyorsam farklı bir yerde konuşmuştuk bunu, şaşırdım. XenForo'ya direnen son kalelerden birini daha kaybettik. Tek başıma savaşmaya devam. :p Şaka bir yana XenForo, yeni nesil kodlama yapısıyla geliştirilen bir sistem ancak vBulletin'e alışan kullanıcıya o alışılagelmişliği veremiyor. Ben hâlâ forever vBulletin 3.x diyorum.

Bende ilk başlarda direniyordum. Fakat son zamanlarda ki vBulletin'in politikası çok saçma sapan bir hale büründü. vBulletin 3 ve 4'teki başarısını tekrarında devam ettirememesi. Ama XenForo sistemini incelemeye başladığımda bir çok eklenti kullanmadan default bir şekilde gelmesi çok mutlu etmişti beni hele ki Google Seo ile çalışmaları beni çok etkiledi sana da tavsiye ederim. :)
Düşünürsen veya ziyaret etmek istersen profilimde linki mevcut ziyaret edebilirsin.

Qasem 20 August 2018 09:03

Cevap: Herkese Selamlar
 
Hoşgeldiniz...
Keyifli forumlar...
Ben sistemler ile değil, işlevleri ile de değil, onları kullanan kullanıcılarla ilgileniyorum :)
Kalemleri , yürek ve zihin dünyaları ile muhattab biriyim... :)
Kaleminizi, yüreğimizi ve zihin dünyanızı burada görmek temennisi ile :)

Araçlar ancak bizleri buluşturan birer bahanedir. Ne ve nasıl olduklarına çok takılıp asıl güzelliği, maksadı ıskalamamak gerek...

Saygılar efendim :)

Mango 20 August 2018 09:08

Cevap: Herkese Selamlar
 
Hoşgeldiiin @DieseL (:
Umarım burayı sever ve kalıcı olursuuun :p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:43.
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.