Painfully Nickli Üyeden Alıntı
Tabii ki tahmin, zaten baska kim olabilirdi ki. ;d
Aklıma 2011 yılı geldi de sen, ben ve @Bahtiyar akşamları MSN üzerinde saatlerce konferansta konuşurduk. Hey gidi günler, 8 yıl olmuş.