Aklıma 2011 yılı geldi de sen, ben ve @Bahtiyar akşamları MSN üzerinde saatlerce konferansta konuşurduk. Hey gidi günler, 8 yıl olmuş.
Sadece 8 mi? Ben daha çok saniyordum. ^^
Hosbuldum, sag ol.
|
|
Aklıma 2011 yılı geldi de sen, ben ve @Bahtiyar akşamları MSN üzerinde saatlerce konferansta konuşurduk. Hey gidi günler, 8 yıl olmuş.
Sadece 8 mi? Ben daha çok saniyordum. ^^
Hosbuldum, sag ol.