ForumDenizi.Com
  • Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Hoş Geldin Sen! (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/)
-   -   Selaminko (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/18226-selaminko.html)

Regex 05 July 2019 22:49

Cevap: Selaminko
 
Alıntı:

Absent Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 70088)
Hoş buldum Ongun.. Evet o konuda haklısın. Bir çok tanıdık nick olduğu için öyle şee etmiştim :D Genelde IRC'cilerin forumla, forumcuların IRC ile pek alakası olmaz :) Bende son 1 sene öncesine kadar pek forumlara girmezdim. Sağolsun @Bahtiyar iyice alıştırdı beni. Ama iyi de oldu sayesinde IRC aleminden kurtuldum :D

Forum da eskisi gibi değil, sosyal medya epey kan kaybettirdi ama ben seviyorum, sosyal medyadansa forumda takılmak hoşuma gidiyor. IRC'den daha iyi olduğu kesin.

Absent 05 July 2019 22:59

Cevap: Selaminko
 
Alıntı:

Hesnâ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 70090)
Hos geldiniz

Teşekkürler, hoş buldum.

Painfully 05 July 2019 23:36

Cevap: Selaminko
 
@Rorschachfjdhhdhdh en guzeli ya, keyifli oluyor .d
Hos geldin @Absent, ne iyi ettin.

Arthur 05 July 2019 23:39

Cevap: Selaminko
 
Hoşgeldin @Absent Serkan abi ne iyi ettinde geldin be :)

Absent 05 July 2019 23:43

Cevap: Selaminko
 
Hoş buldum @Painfully & @Ersin
Davete icabet sünnettir, gelmesem olmazdı :) @Regex tapatalk işini çözerse inşallah, bundan sonra buralarda daha sık görüşürüz.

Regex 05 July 2019 23:46

Cevap: Selaminko
 
@Absent site bir süre kapalı kaldığı için tapatalk hesabımız pasifize olmuş. Sorunu çözmek adına tapatalk yetkililerle iletişime geçildi. Çözüldüğünde sana ve bilahare @Qasem'e konu hakkında bilgi vereceğim. Haber bekliyorum. Konuyla ilgileniyorum.

Qasem 05 July 2019 23:51

Cevap: Selaminko
 
Hoşgeldin kardeşim iyi forumlar :)

Absent 06 July 2019 08:14

Cevap: Selaminko
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 70123)
@Absent site bir süre kapalı kaldığı için tapatalk hesabımız pasifize olmuş. Sorunu çözmek adına tapatalk yetkililerle iletişime geçildi. Çözüldüğünde sana ve bilahare @Qasem'e konu hakkında bilgi vereceğim. Haber bekliyorum. Konuyla ilgileniyorum.

İlgi ve alakan için teşekkürler Ongun

Absent 06 July 2019 08:15

Cevap: Selaminko
 
Alıntı:

Qasem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 70126)
Hoşgeldin kardeşim iyi forumlar :)

Hoş buldum, teşekkürler.

Abyss 06 July 2019 10:12

Cevap: Selaminko
 
Hoşgeldiniz,
Keyifli paylaşımlar ve Allah bağışlasın yiğenlerimizinde resmini görmek isterizz :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:45.
  • Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.