ForumDenizi.Com
  • Sayfa 2 Toplam 4 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Hoş Geldin Sen! (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/)
-   -   Es Selamünaleyküm,,, :) (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/19135-es-selamunaleykum.html)

Regex 22 July 2019 22:48

Cevap: Es Selamünaleyküm,,, :)
 
Alıntı:

sükutu-ezber Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 75977)
[


Hoş buldum teşekkürler kardeşim,,, zamanla hayırlı olur inşallah
Zira forum sevenlerdeniz yıllardır,,,, :)

Rabbim hayırlı etsin formunuzu inşallah,

Güzel dilekleriniz için hem kendi adıma hem de FD adına teşekkür ediyorum. Evet, forumların tadını hiçbir sosyal medya mecrası veremiyor. Bireysel olarak düşüncem bu. Zira her ne kadar dostlarımdan yoğun tepkiler ve "Bu kadar teknolojiye hakimken, bu kadar niye teknolojinin dışındasın?" gibi sitemler duysam da herhangi bir sosyal medyayı etkin olarak kullanmıyorum. En güzel sosyal medya ForumDenizi diyor ve yeniden gelmenize sevindiğimi belirterek mesajımı noktalıyorum. ^^ Umarım siz de aynı tadı alırsınız. ^^

Farkedmez 22 July 2019 22:55

Cevap: Es Selamünaleyküm,,, :)
 
aleyküm selam hoş geldiniz aramıza

Zeynep 22 July 2019 22:58

Cevap: Es Selamünaleyküm,,, :)
 
Ve aleyküm selam hoş geldiniz..

sükutu-ezber 22 July 2019 22:59

Cevap: Es Selamünaleyküm,,, :)
 
Alıntı:

eFuL!m Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 75982)
Hayırlı akşamlar mübarek aramıza hoşgeldin ..[emoji18]

Hoş buldum teşekkürler, mübarek Efulim tanıdıklar artıyor,,, :)
Sıradaki gelsin,,, :)

sükutu-ezber 22 July 2019 23:06

Cevap: Es Selamünaleyküm,,, :)
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 75983)
Güzel dilekleriniz için hem kendi adıma hem de FD adına teşekkür ediyorum. Evet, forumların tadını hiçbir sosyal medya mecrası veremiyor. Bireysel olarak düşüncem bu. Zira her ne kadar dostlarımdan yoğun tepkiler ve "Bu kadar teknolojiye hakimken, bu kadar niye teknolojinin dışındasın?" gibi sitemler duysam da herhangi bir sosyal medyayı etkin olarak kullanmıyorum. En güzel sosyal medya ForumDenizi diyor ve yeniden gelmenize sevindiğimi belirterek mesajımı noktalıyorum. ^^ Umarım siz de aynı tadı alırsınız. ^^

Aynı düşüncedeyiz kardeşim,,, (boşverin kelimesini hiç sevmem ama) boşverin siz onları hatta kulak tıkayın kardeşim,,, :)

Yıllardır ben hep derim forumların yeri ayrı ben de bana göre de en güzel yer forumlar,,,
Maalesef ki sosyal medya baltalasa da bir çokları kapansa da açık forumları görmek güzel,,,

Rabbim hayırlı ile ilerlemesini nasip etsin size ve bütün forum üyelerine inşallah,,,

sükutu-ezber 22 July 2019 23:07

Cevap: Es Selamünaleyküm,,, :)
 
Alıntı:

Rorschach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 75991)
aleyküm selam hoş geldiniz aramıza

Hoş buldum teşekkürler kardeşim,,,,

Alıntı:

Zeynep Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 75997)
Ve aleyküm selam hoş geldiniz..

Hoş buldum teşekkürler Zeynep,,, :)

Mango 23 July 2019 09:38

Cevap: Es Selamünaleyküm,,, :)
 
Hoşgeldiniiz burayı sever ve kalıcı olursunuz umarım :)

sükutu-ezber 23 July 2019 11:48

Cevap: Es Selamünaleyküm,,, :)
 
Alıntı:

Mango Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 76131)
Hoşgeldiniiz burayı sever ve kalıcı olursunuz umarım :)

Hoş buldum teşekkürler mübarek insan,, :)
Ayrıca demenin için de teşekkürler,,, :) hayırlısı inşallah

Qasem 23 July 2019 12:26

Cevap: Es Selamünaleyküm,,, :)
 
Hoşgeldin ablam.
İyi forumlar dilerim.

Gamer Queen 23 July 2019 12:41

Cevap: Es Selamünaleyküm,,, :)
 
Aramıza hoş geldiniz. Keyifli forumlar dilerim. ;hgsen;


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:48.
  • Sayfa 2 Toplam 4 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.