![]() |
|
Merhabalar..
Herkese merhabalar.
Forumunuzu r10.net üzerinden gördüm ve eski forumlar hatırıma geldi :) Ne zamandır böyle bir forum aramaktaydım. Uzunca süre forum yöneticiliği yaptım inşAllah burda da yararlı olabilirim. |
Cevap: Merhabalar..
Hos geldiniz keyifli paylasimlar..
|
Cevap: Merhabalar..
Hoş geldin.
|
Cevap: Merhabalar..
Hoşgelddiniz
|
Cevap: Merhabalar..
Merhaba, hoşgeldiniz.
|
Cevap: Merhabalar..
Hoş geldin @UniReX. Umarım burayı sever ve kalıcı olursun. İyi forumlar dilerim.
|
Cevap: Merhabalar..
Hoşgeldin,
iyi forumlar. |
Cevap: Merhabalar..
Hoşgeldiniz keyifli forumlar (.
|
Cevap: Merhabalar..
Hoşgeldiniz, keyifli forumlar hocam :)
|
Cevap: Merhabalar..
Merhaba hoşgeldiniz
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:05. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.