ForumDenizi.Com
  • Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Hoş Geldin Sen! (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/)
-   -   Merhaba.. (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/33636-merhaba.html)

Rigel 17 October 2019 18:22

Cevap: Merhaba..
 
Hoşgeldin canım. Yukarıdaki bütün yıldızlarım benim. Hepsi aynı ışığı saçıyor. ;maia;

BegonviL 17 October 2019 20:00

Cevap: Merhaba..
 
Hoş geldiniz

Arthuil 17 October 2019 20:04

Cevap: Merhaba..
 
Hoş geldiniz, keyifli forumlar dileğiyle...

VesTa 17 October 2019 20:31

Cevap: Merhaba..
 
@Komutan Logar @HaDeS @Hesna @Saye @Gece @Painfully @KEZMAN @Regex @BegonviL @Arthuil
Herkese Çok Teşekkür ederim. HOŞ BULDUM :)

VesTa 17 October 2019 20:37

Cevap: Merhaba..
 
Alıntı:

Rigel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 126587)
Hoşgeldin canım. Yukarıdaki bütün yıldızlarım benim. Hepsi aynı ışığı saçıyor. ;maia;

Rigel beni davet ettiğin için çok teşekkür ederim canım, Bilirsin Seni her zaman çok hoş buluyorum :heart:

Juliet 17 October 2019 20:38

Cevap: Merhaba..
 
Yıldızların parlama sebebi atmosferdir. Dünya’da atmosfer olmasaydı yıldızları göremezdik. Atmosfere değen yıldız ışıkları kırılırlar. Bu kırılmanın sonucunda parlarlar. Yapılan araştırmalara göre ışığını görebildiğimiz yıldızların, o an orada olduğu kanıtlanamaz. Bunun nedeni, yıldızların Dünya’ya olan uzaklığıdır.

Hoş geldiniz. :D

Rigel 17 October 2019 20:38

Cevap: Merhaba..
 
Alıntı:

VesTa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 126600)
Rigel beni davet ettiğin için çok teşekkür ederim canım, Bilirsin Seni her zaman çok hoş buluyorum :heart:

Senin olduğun yer daha hoş olduğu için davet ettim. İyi ki geldin. :) ;maia;

VesTa 17 October 2019 20:44

Cevap: Merhaba..
 
Sevgili @Juliet öncelikle sizi ve yorumunuzu çok hoş bulduğumu belirtmek isterim. Teşekkür ederim :D
Bu konuda tamamen haklısınız. Yıldızların bizim görebildiğimiz zamandan çok daha önceki zamanlara ait görüntülerinin bize ulaşabildiğini de biliyorum. Sanırım burada yıldızların sadece kavram olarak bize ifadesini belirtmeye çalışmış Küçük Prensin yazarı ANTOINE DE SAINT-EXUPERY :)

Rigel 17 October 2019 20:48

Cevap: Merhaba..
 
Alıntı:

VesTa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 126604)
Sevgili @Juliet öncelikle sizi ve yorumunuzu çok hoş bulduğumu belirtmek isterim. Teşekkür ederim :D
Bu konuda tamamen haklısınız. Yıldızların bizim görebildiğimiz zamandan çok daha önceki zamanlara ait görüntülerinin bize ulaşabildiğini de biliyorum. Sanırım burada yıldızların sadece kavram olarak bize ifadesini belirtmeye çalışmış Küçük Prensin yazarı ANTOINE DE SAINT-EXUPERY :)

Yıldızların parlama sebepleri atmosfer değil, içlerinde cereyan eyleyen fisyon olayıdır. Atmosferin bulunmadığı uzayda dolaşmakta olan ISS'ten bir canlı yayın izlersek, etraftaki yıldızların parladıklarını görebiliriz.

Örneğin:

https://www.youtube.com/watch?v=NM2wtte1JRE


Ama bir metafor olarak atmosfer elbette gerekli senin gibi bir yıldızın parıldayabilmesi için. :)

VesTa 17 October 2019 20:58

Cevap: Merhaba..
 
@Rigel ;maia;;jap2;


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:31.
  • Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.