![]() |
Cevap: Merhaba..
Hoşgeldin canım. Yukarıdaki bütün yıldızlarım benim. Hepsi aynı ışığı saçıyor. ;maia;
|
Cevap: Merhaba..
Hoş geldiniz
|
Cevap: Merhaba..
Hoş geldiniz, keyifli forumlar dileğiyle...
|
Cevap: Merhaba..
|
Cevap: Merhaba..
Alıntı:
|
Cevap: Merhaba..
Yıldızların parlama sebebi atmosferdir. Dünya’da atmosfer olmasaydı yıldızları göremezdik. Atmosfere değen yıldız ışıkları kırılırlar. Bu kırılmanın sonucunda parlarlar. Yapılan araştırmalara göre ışığını görebildiğimiz yıldızların, o an orada olduğu kanıtlanamaz. Bunun nedeni, yıldızların Dünya’ya olan uzaklığıdır.
Hoş geldiniz. :D |
Cevap: Merhaba..
Alıntı:
|
Cevap: Merhaba..
Sevgili @Juliet öncelikle sizi ve yorumunuzu çok hoş bulduğumu belirtmek isterim. Teşekkür ederim :D
Bu konuda tamamen haklısınız. Yıldızların bizim görebildiğimiz zamandan çok daha önceki zamanlara ait görüntülerinin bize ulaşabildiğini de biliyorum. Sanırım burada yıldızların sadece kavram olarak bize ifadesini belirtmeye çalışmış Küçük Prensin yazarı ANTOINE DE SAINT-EXUPERY :) |
Cevap: Merhaba..
Alıntı:
Örneğin: https://www.youtube.com/watch?v=NM2wtte1JRE Ama bir metafor olarak atmosfer elbette gerekli senin gibi bir yıldızın parıldayabilmesi için. :) |
Cevap: Merhaba..
@Rigel ;maia;;jap2;
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.