ForumDenizi.Com
  • Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Hoş Geldin Sen! (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/)
-   -   Merhaba! :) (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/49137-merhaba.html)

Silencio 22 March 2020 22:09

Merhaba! :)
 
Merhaba. Malum evde kalıyoruz. Can sıkıntısı...

Herkese iyi forumlar. ;cool;

Gece 22 March 2020 22:15

Cevap: Merhaba! :)
 
Hosgeldiniz keyifli forumlar (.

Tabut 22 March 2020 22:15

Cevap: Merhaba! :)
 
Hoşgeldin keyifli forumlar.

Regex 22 March 2020 22:15

Cevap: Merhaba! :)
 
@Silencio dostum hoş geldin. Seninle birebir tanışıklığımız yok, kullanıcı adın farklı olsa da üyeliğini onaylarken e-posta adresinden tanıdım ve burada seni gördüğüme sevindim. Atatürkçü ve kaliteli adamlar her zaman baş tacıdır. Umarım burayı sever ve kalıcı olursun. İyi forumlar dilerim.

gnaremoob 22 March 2020 22:16

Cevap: Merhaba! :)
 
Hoşgeldiniz. Keyifli forumlar.

Jön TüRk 22 March 2020 22:18

Cevap: Merhaba! :)
 
Hoşgeldiniz.

Euneirophrenia 22 March 2020 22:18

Cevap: Merhaba! :)
 
Hoş geldiniz.

Deniz 22 March 2020 22:19

Cevap: Merhaba! :)
 
Hoş geldin, nick çok tanıdık .

Silencio 22 March 2020 22:27

Cevap: Merhaba! :)
 
Alıntı:

Gece Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 168484)
Hosgeldiniz keyifli forumlar (.

Alıntı:

Tabut Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 168485)
Hoşgeldin keyifli forumlar.

Alıntı:

gnaremoob Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 168487)
Hoşgeldiniz. Keyifli forumlar.

Alıntı:

Jön TüRk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 168490)
Hoşgeldiniz.

Alıntı:

Euneirophrenia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 168491)
Hoş geldiniz.

Çok teşekkür ederim. Hoş buldum.

Silencio 22 March 2020 22:29

Cevap: Merhaba! :)
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 168486)
@Silencio dostum hoş geldin. Seninle birebir tanışıklığımız yok, kullanıcı adın farklı olsa da üyeliğini onaylarken e-posta adresinden tanıdım ve burada seni gördüğüme sevindim. Atatürkçü ve kaliteli adamlar her zaman baş tacıdır. Umarım burayı sever ve kalıcı olursun. İyi forumlar dilerim.

Sanırım ben seni hiç görmedim. Ama beni tanıyan birini görmek güzel. :) Teşekkür ederim, hoş buldum.

Alıntı:

Deniz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 168492)
Hoş geldin, nick çok tanıdık .

Sanırım senin nickin benim için tanıdık değil. ;uzgn;

Hoş buldum. :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:59.
  • Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.