![]() |
Merhabalar!
"Yeni Konu" düğmesini görmeyeli, tıklamayalı ne zamanlar olmuş... Bunun sağladığı haz ile merhabalar diyorum!
Eski zamanlardan en sevdiğim smiley'i de kullanayım: http://www.forumdenizi.com/images/icons/icon10.gif Hatta iki tane daha ekleyeyim. http://www.forumdenizi.com/images/icons/icon10.gif http://www.forumdenizi.com/images/icons/icon10.gif Sağlıklı günler, iyi forumlar. :) |
Cevap: Merhabalar!
Hoş geldin @grafitus. Kullanıcı adına bir webmaster forumundan aşinayım ama belki nick benzerliği olabilir. :) Umarım burayı sever ve kalıcı olursun.
|
Cevap: Merhabalar!
Hoşbulduk. :) Emeğiniz için teşekkürler. Umarım komünitenin devamlı bir parçası olabilirim.
O, benim! |
Cevap: Merhabalar!
Hoş geldiniz, keyifli forumlar dileğiyle
|
Cevap: Merhabalar!
Merhaba,
Hoş geldin. Evden mi çalışıyorsun ? Uzun zamandır yeni konuya tıklamadım diyince öyle mi acaba diye aklıma geldi :D |
Cevap: Merhabalar!
Aramıza hoşgeldin, keyifli forumlar :)
|
Cevap: Merhabalar!
Hosgeldiniz keyifli forumlar (.
|
Cevap: Merhabalar!
Hoşgediniz.
|
Cevap: Merhabalar!
Merhaba, Hoşgeldiniz.
|
Cevap: Merhabalar!
Hoş geldin, umarım kalıcı olursun :)
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.