ForumDenizi.Com
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Hoş Geldin Sen! (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/)
-   -   Merhabalar 😊 (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/57152-merhabalar.html)

NerqiS 30 July 2020 22:02

Merhabalar 😊
 
Selamlar, ben yeniyim galiba :) Tanıdık bir kaç yüz gördüm sanki sevindirik oldum ;angel; Yeni bulduğum içim burayı ne zaman açıldı bir fikrim yok o yüzden hayırlı olsun diyeyim. Umarım kaossuz güzel vakit geçirebileceğim bir yerdir ;kıskıs;

Regex 30 July 2020 22:08

Cevap: Merhabalar 😊
 
Hoş geldin @NerqiS. ForumDenizi 27 Kasım 2017'den beri yayında. Kaos konusunda yeltenenlere geçit vermeden, temiz ve güzel ortamımızı korumaya çalışıyoruz ve bence bunda da başarılı oluyoruz. Umarım sen de burayı sever, kalıcı olursun. İyi forumlar dilerim.

NerqiS 30 July 2020 22:09

Cevap: Merhabalar 😊
 
Teşekkür Ederim @Regex hoşbuldum.

Jön TüRk 30 July 2020 22:10

Cevap: Merhabalar 😊
 
Güzel vakit geçireceğinizden emin olabilirsiniz.
Hoşgeldiniz.

Kuzey 30 July 2020 22:10

Cevap: Merhabalar 😊
 
Hoş geldiniz.

Zeze 30 July 2020 22:12

Cevap: Merhabalar 😊
 
@NerqiS aramıza hoşgeldin. Burası anlatılmaz yaşanır diyorum :) Zamanla alışıp seninde güzel vakit geçireceğine inanıyorum. Keyifli forumlar dilerim :)

Deniz 30 July 2020 22:13

Cevap: Merhabalar 😊
 
Hoş geldin .

NerqiS 30 July 2020 22:14

Cevap: Merhabalar 😊
 
@Jön TüRk @Kuzey @Zeze ve @Zeytin hoşbuldum teşekkürler :)

eLfida 30 July 2020 22:32

Cevap: Merhabalar 😊
 
Alıntı:

NerqiS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 238383)
Selamlar, ben yeniyim galiba :) Tanıdık bir kaç yüz gördüm sanki sevindirik oldum ;angel; Yeni bulduğum içim burayı ne zaman açıldı bir fikrim yok o yüzden hayırlı olsun diyeyim. Umarım kaossuz güzel vakit geçirebileceğim bir yerdir ;kıskıs;

Yaa seni ponçik @NerqiS hoş geldin sen. Gelişine sevindirik oldum :heart::bestfriend:

Melodram 30 July 2020 23:00

Cevap: Merhabalar 😊
 
ben de @Regex gün/ay/yıl şeklinde ne zaman açıldığını yazmıştır kesin diye bakmaya gelmiştim, şükür ki yanılmadım :D
burası böyle bi forum işte, o kadar biz bize ve aile gibiyiz ki kimin neye, nasıl cevap vereceğini kestiriyoruz. huyumuzu, suyumuzu biliyoruz :p
sen de muhtemelen benim aşina olduğum kişisin, hoş geldin o zaman, kendine şezlong kap hemen.
bütün hijyen önlemleri alınmış, 2 metre aralık koyulmuştur.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:28.
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.