![]() |
Cevap: Hoş Geldim Ben
Hoş geldin ama kalıcı olma sözü alıyoruz girişte :) @Zeynep
|
Cevap: Hoş Geldim Ben
Alıntı:
Hoş buldum Regrx Alıntı:
Alıntı:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...tXeG4GC4UzKCMw Alıntı:
Hoş buldum:) ama benim bağlanma problemim var |
Cevap: Hoş Geldim Ben
Alıntı:
|
Cevap: Hoş Geldim Ben
Alıntı:
Her doğru her yerde söylenmez |
Cevap: Hoş Geldim Ben
Alıntı:
|
Cevap: Hoş Geldim Ben
Hoşgeldin
|
Cevap: Hoş Geldim Ben
Alıntı:
Ben yeri geldiğinde çok söylerim;çrkn; Alıntı:
Hoş buldum |
Cevap: Hoş Geldim Ben
Alıntı:
|
Cevap: Hoş Geldim Ben
Alıntı:
Nişanlanacam bana çeyrek al |
Cevap: Hoş Geldim Ben
Alıntı:
Ne zaman nisan yapıyon çeyrek yetmez cumhuriyet alayım :uykuu: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:51. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.