![]() |
Hoş buldum..
Bir şiir dizesi arıyordum, karşıma "eskisi gibi" diyebileceğim bir forum çıktı. "İçeride neler oluyor bir bakayım" dedim. Gayet hoş buldum. (: Merhabalar. |
Cevap: Hoş buldum..
Merhaba,doğru karar vermişsiniz, keyifli forumlar dilerim.
|
Cevap: Hoş buldum..
Merhaba @Sitare aramıza hoş geldin. Bende ilk üye olurken senin gibi düşünmüştüm o eski forumların tadında hissi vermişti bana da. Umarım keyif alırsın ve kalıcı olursun ;kırmızıgül;
|
Cevap: Hoş buldum..
Hosgeldiniz..Keyifli Forumlar..
|
Cevap: Hoş buldum..
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Hoş buldum, teşekkür ederim. :gul: |
Cevap: Hoş buldum..
Hoşgeldiniz.
Keyifli forumlar diliyorum. |
Cevap: Hoş buldum..
Hoş geldin @Sitare. Umarım burayı sever ve kalıcı olursun. İyi forumlar dilerim.
|
Cevap: Hoş buldum..
Alıntı:
Alıntı:
Hoş buldum, teşekkürler. :gul: |
Cevap: Hoş buldum..
Hoşgeldin :)
|
Cevap: Hoş buldum..
Hoş Geldiniz.. Keyifli vakitler..
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.