
Hoşbuldum abla,teşekkür ederim.
Sağ olasın Selim, hoş geldin dostum. Forum bana ve sevdiceğim @extremist'e ait. Sen O'nu Ninova, Eth olarak görmüş olabilirsin. Senin gibi değerli dostlarımızın varlığı, her şeyin daha güzel olabileceğine olan inancımızı artırıyor. Mehmet ile olan projelerinizin yoğunluğunun farkındayım ancak vaktin elverdikçe aramızda olman mutlu eder. İyi forumlar dilerim.
Evet dostum nickleri hatırlıyorum.Allah tamına erdersin inşallah

Mehmet ile yoğunuz yüzümüz gülmedi bir türlü.
Gerçi benim için forumlar gelip geçici önemli olan iyi dostluklar arkadaşlıklar edinmek.
Mehmet ve senin kafa zehir gibi.Birlikde başka projelere imza atabilirsiniz dostum

Benim tek huzur bulduğum yer(dini yerlerimiz hariç)Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadyumudur
Şaka bir yana iyi dostlar oldukça her yer huzurdur benim için

Hoşbuldum,teşekkür ederim

22Beğeni(ler)







Ağaç şeklinde