ForumDenizi.Com
  • Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Hoş Geldin Sen! (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/)
-   -   Selam Olsun! (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/6578-selam-olsun.html)

Farkedmez 18 July 2018 15:46

Cevap: Selam Olsun!
 
Alıntı:

Qasem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 21009)
Oğuz hoş geldin :)
Baya oldu görüşmeyeli :)
Nasılsın?

Hoş buldum abi, evet ya bayağ oldu denk geliyoruz forumlarda :)
İyiyim seni sormalı.

Arthuil 18 July 2018 16:29

Cevap: Selam Olsun!
 
Hoş geldiniz, keyifli forumlar dileğiyle...

Qasem 18 July 2018 18:48

Cevap: Selam Olsun!
 
Alıntı:

Farkedmez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 21182)
Hoş buldum abi, evet ya bayağ oldu denk geliyoruz forumlarda :)
İyiyim seni sormalı.

Hamdolsun teşekkür ederim. Sürünüyoruz işte :)

Farkedmez 19 July 2018 12:08

Cevap: Selam Olsun!
 
Alıntı:

Qasem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 21218)
Hamdolsun teşekkür ederim. Sürünüyoruz işte :)

Sürünme abi niye sürünüyorsun bizde de haller aynı :)

Qasem 19 July 2018 19:50

Cevap: Selam Olsun!
 
Ozaman hala durumlar iyi değil :)
En son hala dünya zengimi olamamıştın :)
Bizim gtifikir nerelerde ne yapıyor :)
Jose
The
:)
Ekip dağılmasaydı güzrldi.:)
Alıntı:

Farkedmez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 21458)
Sürünme abi niye sürünüyorsun bizde de haller aynı :)


Farkedmez 20 July 2018 09:19

Cevap: Selam Olsun!
 
Alıntı:

Qasem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 21762)
Ozaman hala durumlar iyi değil :)
En son hala dünya zengimi olamamıştın :)
Bizim gtifikir nerelerde ne yapıyor :)
Jose
The
:)
Ekip dağılmasaydı güzrldi.:)

Dağıldı abi.
Dağılmayan ekip grup yok sanki :)

Qasem 20 July 2018 10:43

Cevap: Selam Olsun!
 
Alıntı:

Farkedmez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 21997)
Dağıldı abi.
Dağılmayan ekip grup yok sanki :)

Benim ekip hala.sağlam :)
6 yıloldu :)

Farkedmez 20 July 2018 18:03

Cevap: Selam Olsun!
 
Alıntı:

Qasem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 22020)
Benim ekip hala.sağlam :)
6 yıloldu :)

ooo iyiymiş.
bizim eski ekibi toplamak kolay oluyor da o bahsettiğin ekip zor işte. the jose pek muhabbetim yoktu :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:57.
  • Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.