![]() |
|
Cevap: Selam Olsun!
Alıntı:
İyiyim seni sormalı. |
Cevap: Selam Olsun!
Hoş geldiniz, keyifli forumlar dileğiyle...
|
Cevap: Selam Olsun!
Alıntı:
|
Cevap: Selam Olsun!
Alıntı:
|
Cevap: Selam Olsun!
Ozaman hala durumlar iyi değil :)
En son hala dünya zengimi olamamıştın :) Bizim gtifikir nerelerde ne yapıyor :) Jose The :) Ekip dağılmasaydı güzrldi.:) Alıntı:
|
Cevap: Selam Olsun!
Alıntı:
Dağılmayan ekip grup yok sanki :) |
Cevap: Selam Olsun!
Alıntı:
6 yıloldu :) |
Cevap: Selam Olsun!
Alıntı:
bizim eski ekibi toplamak kolay oluyor da o bahsettiğin ekip zor işte. the jose pek muhabbetim yoktu :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:57. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.