ForumDenizi.Com
  • Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Hoş Geldin Sen! (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/)
-   -   Hayırlı Olması Temennisiyle (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/6619-hayirli-olmasi-temennisiyle.html)

Kronik Depresif 17 July 2018 23:50

Hayırlı Olması Temennisiyle
 
Selamun aleyküm cümleten.
Yeni forumun hayırlı ve uğurlu olsun kardeşim.Sosyal medyanın insanları soğuklaştırdığı bu günlerde o eski sıcak forum ortamını ayakta tutmaya çalışan bizlere de kolay gelsin diyelim.Güzel anılar biriktireceğimizi düşünüyorum @Regex özelden reklam yapmasaydı bulamazdım burayı :D

Gamer Queen 17 July 2018 23:52

Cevap: Hayırlı Olması Temennisiyle
 
Hoş geldiniz. Keyifli forumlar dilerim. ;hgsen;
Edit: Lütfen sevdiğim beyi banlamayın. :D

Regex 17 July 2018 23:53

Cevap: Hayırlı Olması Temennisiyle
 
Eyvallah kardeşim, hoş geldin. :) @extremist'i de büyük olasılıkla tanırsın. Ninova, Dolunay vb. kullanıcı adlarıyla devraldığın forumlara emeği olmuştur. Ben neysem, en az benim kadar bu forum O'na da aittir. Seni aramızda gördüğüme sevindim. Çok yoğun olduğunu biliyorum ama boş vakitlerinde gelirsen güzel olur. Malum, o eski forumlardan pek kalmadı. Tüm projelerinde buradan da başarılar diliyorum.

Arthur 17 July 2018 23:59

Cevap: Hayırlı Olması Temennisiyle
 
Hoşgeldin @Kronik Depresif dostum boş vakitlerinde uğraman dileğiyle.

Kronik Depresif 18 July 2018 00:01

Cevap: Hayırlı Olması Temennisiyle
 
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 21031)
Hoş geldiniz. Keyifli forumlar dilerim. ;hgsen;
Edit: Lütfen sevdiğim beyi banlamayın. :D

Hoşbuldum teşekkür ederim.
İnsan kardeşini banlar mı hiç? :D
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 21033)
Eyvallah kardeşim, hoş geldin. :) @extremist'i de büyük olasılıkla tanırsın. Ninova, Dolunay vb. kullanıcı adlarıyla devraldığın forumlara emeği olmuştur. Ben neysem, en az benim kadar bu forum O'na da aittir. Seni aramızda gördüğüme sevindim. Çok yoğun olduğunu biliyorum ama boş vakitlerinde gelirsen güzel olur. Malum, o eski forumlardan pek kalmadı. Tüm projelerinde buradan da başarılar diliyorum.

Hoşbuldum.
Evet kardeşim bir önceki mekandan biliyorum Ninova olarak.
Ancak gelebildim buraya da .Haftasonu da dahil olmak üzere full çalışıyorum son günlerde.İşlerim çok yoğun.Ama bugün fırsat bulup gelebildim çok şükür.Eskiden de olduğu gibi vakit buldukça aranızda olacağımdan emin olabilirsin kardeşim.Hepimizin emek verip vakit ayırdığı projelerimiz de başarıya ulaşır elbet.Alın teri döküp zaman harcıyoruz sonuçta.Emek harcanan her şey er ya da geç bir şekilde hak ettiğine kavuşuyor.Temennim bundan 10 yıl sonra da burada bu kardeşliği sürdürüp bu muhabbeti devam ettirmemizdir.

Kronik Depresif 18 July 2018 00:02

Cevap: Hayırlı Olması Temennisiyle
 
Alıntı:

Gimenez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 21037)
Hoşgeldin @Kronik Depresif dostum boş vakitlerinde uğraman dileğiyle.

Hoşbuldum.
Teşekkür ederim.Vakit buldukça aranızda olacağım

Edepsiz King 18 July 2018 00:12

Cevap: Hayırlı Olması Temennisiyle
 
Hoşgeldiniz keyifli forumlar dilerimm :)

Kronik Depresif 18 July 2018 00:13

Cevap: Hayırlı Olması Temennisiyle
 
Alıntı:

Edepsiz King Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 21041)
Hoşgeldiniz keyifli forumlar dilerimm :)

Hoşbuldum.Teşekkür ederim :)

Beste 18 July 2018 01:05

Cevap: Hayırlı Olması Temennisiyle
 
Hos geldiniz :)

Asrevya 18 July 2018 07:49

Cevap: Hayırlı Olması Temennisiyle
 
Hoş geldiniz.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:10.
  • Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.