ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   I,İ,J,K,L (https://www.forumdenizi.com/i-i-j-k-l/)
-   -   Kabizlik (https://www.forumdenizi.com/i-i-j-k-l/29172-kabizlik.html)

Neoma 18 September 2019 16:17

Kabizlik
 
Büyük abdestin doğal olandan daha seyrek ve daha katı yapılması durumu; peklik. Bağırsakların ağır çalışması sonucu ortaya çıkar. Kabızlığa, bağırsak çeperlerindeki ve metabolizmadaki bozukluklar neden olabileceği gibi, ruhsal bozukluklar da yol açabilir. Yeterince sıvı alınmaması, besleyici yiyeceklerden yoksun kalmak da kabızlık yapar. Kabızlıkla birlikte baş ve bel ağrıları, bitkinlik, sancı, kanama, zayıflama gibi belirtiler görülürse, hekime başvurulmalıdır. Bazı insanlar, genellikle seyrek dışkılar. Bu durum yaşlılarda doğaldır. Kabızlığın bu durumu, bir hastalık değildir.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:01.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.