ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Kadınca Genel (https://www.forumdenizi.com/kadinca-genel/)
-   -   Tek Ses Olduk (https://www.forumdenizi.com/kadinca-genel/65894-tek-ses-olduk.html)

segment 08 March 2021 12:53

Tek Ses Olduk
 
Çalışma hayatının içinde yer edinmeye çalışan kadınların çabalarına bu ince fikirli videoyla destek vermiş Madamecoco ben çok beğendim
https://www.youtube.com/watch?v=5pJz...nel=MadameCoco

Sitare 09 March 2021 00:45

Cevap: Tek Ses Olduk
 


Ben hayatım boyunca kadın ve erkeğin (iş, ev, okul, ofis kısacası her yerde) eşit haklara sahip olması gerektiğini savundum onu belirteyim ki yorumum yanlış anlaşılmasın.

Reklam da güzel bir mesaj veriyor kabul ama geçtiğimiz yıllarda Madam Coco'nun çalışma şartları konusunda haberler çıkmıştı hatta çalışanlarıyla söyleşiler yapılmıştı. Hatta ve hatta bazı haberleri sildirdiler. Kadın haklarını savunurken çalışanlarının erkek veya kadın haklarını artık gözetiyorlar mı acaba? Umarım bir şeyler değişmiştir.



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.