![]() |
Tek Ses Olduk
Çalışma hayatının içinde yer edinmeye çalışan kadınların çabalarına bu ince fikirli videoyla destek vermiş Madamecoco ben çok beğendim
https://www.youtube.com/watch?v=5pJz...nel=MadameCoco |
Cevap: Tek Ses Olduk
Ben hayatım boyunca kadın ve erkeğin (iş, ev, okul, ofis kısacası her yerde) eşit haklara sahip olması gerektiğini savundum onu belirteyim ki yorumum yanlış anlaşılmasın. Reklam da güzel bir mesaj veriyor kabul ama geçtiğimiz yıllarda Madam Coco'nun çalışma şartları konusunda haberler çıkmıştı hatta çalışanlarıyla söyleşiler yapılmıştı. Hatta ve hatta bazı haberleri sildirdiler. Kadın haklarını savunurken çalışanlarının erkek veya kadın haklarını artık gözetiyorlar mı acaba? Umarım bir şeyler değişmiştir. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.