ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Kendi Kaleminizden (https://www.forumdenizi.com/kendi-kaleminizden/)
-   -   Öyle işte.. (https://www.forumdenizi.com/kendi-kaleminizden/2865-oyle-iste.html)

Gamer Queen 30 December 2017 22:37

Öyle işte..
 
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...890b849132.gif
Hani konuşurken cümle sonlarına nokta yerine öyle işte eklerim ya. Sen de yaparsın bunu hani.
Bu başlık bizden esinlenerek oldu.
Telif hakkını bir ömür seni severek ödeyeceğim kimsem..

Başlıyorum.

~
°°°
Hep yanında olabilmeyi dilerdim. Cebindeki bir anahtarlık olmak mesela. Beni işitir, bana dokunurdun. Ve güvende olurdum.
•••
Sonra kazağın olmak da vardı.
Sıcaklığının yanında kalp atışını da bilirdim.
Kirlenmemi dert etme sevgilim!
Zira hayat zaten insanı beyazken en azından kirli beyaz olmaya tamah ettiriyor.
Senin için kirlenir ve zaten sen de arınırdım.
•••
Saatin mi olsaydım yoksa?
Yelkovan olurdum. Bir rakamda dururdum. Akrep giderse gitsindi, saniye deli gibi koşsundu.
Ben sende dururdum. Sonsuzluğu bulmak değil miydi?
Belki.
•••

Yastığın olmayı düşünsem..?
Uyumadan da uyandığında da ilk seni görürdüm işte. Kokun da cabası.

Yani özetle, seninle olmak için ben olmasam da, karbon halimle bile bulur severdim seni.

•••
Öyle işte..
30.12.2017
22.36
(Seni özlemeler vol.1)

Gamer Queen 04 January 2018 21:54

Cevap: Öyle işte..
 
+ . * + . **
Yüreğine düşen bir nîm hüzün için oturup denizler kadar gözyaşı dökmeye hazırım.
Ki bilirim ki bunu yaparak, o güzel hatrını kırmış ve sözümü tutamamış olurum..

İşte bu yüzden sevgilim. Dert uğramasın yoluna, bir hüzün polisiyim gönlünde..
Uğrayabilecek her hüznü çevirmemden geçirmem..
Gerekirse onu ben yaşarım ama sana yaşatmam.

Çünkü sen hep, sevilmelerin en güzelini hak ediyorsun..

En çokta bu "benim tarafımca olduğunda.."


Öyle işte...
+ . * + . **

Gamer Queen 22 April 2018 22:13

Cevap: Öyle işte..
 
Bir sesi var; o an belki başka şeyden konuşuyoruz ama o sesi bana gūlūmsūyor.
En iyi bildiğiniz şeyin de o sesi bōyle duymanın size ōzel olması.
Daha ōnce değeri bilinmemiştir, hani yere dūşen ekmek nimettir yerden kaldırılır ya.

İşte onu alnından ōperek yerde bırakmıyor hem de dudak izimi bırakıyorum.
Bu adam benim cūmlesi kōk salıyor sonra.

Ōyle işte..

Gamer Queen 24 July 2018 06:18

Cevap: Öyle işte..
 
Dün telefonda bir öyle işte dedi.. Ben iptal oldum. Ağzından her çıkan kelime büyüleyici mesel gibi.

Gamer Queen 26 July 2018 21:34

Cevap: Öyle işte..
 
Ben seni öyle seviyor ve öyle güveniyorum ki.
Hani bilirsin ya küçükken anne-babamız varken korku nedir bilmezdik. O ne derse de inanırdık.

Şimdi sen bana balıklar uçuyor desen sen dedin diye ona bile inanacağım.


Öyle işte.

Gamer Queen 29 July 2018 19:48

Cevap: Öyle işte..
 
Yumruk kadar kalbine talibim sevgilim.
Emanet eder misin onu bana hep dedim..
Hep dedi..

Öyle işte..


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.