ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Kendi Kaleminizden (https://www.forumdenizi.com/kendi-kaleminizden/)
-   -   Kendim İçin! (https://www.forumdenizi.com/kendi-kaleminizden/67704-kendim-icin.html)

Zeze 12 May 2021 11:17

Kendim İçin!
 
Üzülmüyorum artık,
Yadırgamıyorum da,
Kötüleri,
Kötülükleri,
Hasedi,
Fesadı!
Eskidendi, çok eskiden...
Umursamıyorum mesela,
Alıştım!
Alıştığım için belki,
Kırılmıyorum.
Güvendiğim dağlara yağan karlar var ya,
Çoktan çığ olup düştü...
Ama üzerime değil;
Güvenime...
Ama ben, benim yine,
Daha az sevemiyorum.
Güvenmek mi?
Yine dibine kadar...
Çünkü kimse için değil,
Kendim için yaşıyorum!

Z.H. / 12.05.2019

https://i.imgur.com/1kfM4tz.jpg

nuyema 12 July 2021 14:09

Cevap: Kendim İçin!
 
Güvendiğim dağlara yağan karlar var ya,
Çoktan çığ olup düştü..
Ama üzerime değil, güvenime..

Çok güzel..;alkis;

sln 16 October 2021 12:32

Cevap: Kendim İçin!
 
Çok mükemmel bir yazı olmuş bu aralardaki hayat gelsem bu kimseye beni üzerinde izin vermiyorum ne yapsalar umur sanıyorum onlara beni üzecek kadar değeri vermiyorum kendimden başkada kimseye güvenmiyorum ver hasıl hayata benden değerlisi yoktur hayat üzülecek kadar kısa hayattı dolu dolu yaşamak varken neden insanların beni üzme fırsatı vereyimki

Cagdas1993 16 October 2021 12:36

Cevap: Kendim İçin!
 
Şiir insanın doğasında hayatında her yerde önemli bazen söyleyemedim lerini yazıya döker okadar güzel sözlerle anlatmissinizki buna tebrik ederim gerçekden bazen yazıya dökmek anlatmak en iyisidir 👏👏👏


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.