![]() |
Sessizliğin Devinimi
Hayatın kaosu yoruyorken ruhumu Sessizliğe aitim ,yalınayak koştuğum İçsel olanda bir ruh ,konuşanlardan uzak Kaç mana ikliminin bilincine açsam O kadar varım ,öz benim sözdüğümüm Sessizlikte bir kervan,yılların süzüşünde Yordamı ruhta yansıyan Nefesin libası ile tam olsun diye Yaşamın akışına nakış ise sezdiğim O külliyat benim manadaki hazzımdır Hayatın devinimi sürdükçe Sırrım gizli yolculukta,ah ile bilirim Kendi hatrına vefada kaldıkça Bir ben ile benden ziyadenin Kader tözünün özlemindeyim Asrevya/EfSuNkaR/MaiAlmiLa (G.K.) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.