ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Komik Fıkralar (https://www.forumdenizi.com/komik-fikralar/)
-   -   Içinde ben olsaydım (https://www.forumdenizi.com/komik-fikralar/19738-icinde-ben-olsaydim.html)

Neoma 30 July 2019 19:19

Içinde ben olsaydım
 
Içinde ben olsaydım
Hoca, bir sabah fırtına sesi ile uyanmış.Pencereden dışarı bakmış, ne görsün ?!Kuruması için ipe astıkları gömlek düşmüyor mu?!Başlamış bağırmaya:"Hatun kalk kurban kesmemiz lazım."Sabahın körü neye uğradığını şaşıran kadın telaşla sormuş:
- Kurban nereden çıktı efendi.
- Gömleğim, gömleğim ipten düştü.
- Gömlek düştü diye kurban kesildiği nerede görülmüş?!
- Deme öyle hatun, ya içinde ben olsaydım !!

Qasem 30 July 2019 19:31

Cevap: Içinde ben olsaydım
 
İyiydi bak bu :)

HaDeS 09 August 2019 22:09

Cevap: Içinde ben olsaydım
 
Mantıklı aslında;kahvekyf;

sükutu-ezber 09 August 2019 22:20

Cevap: Içinde ben olsaydım
 
Anlamlı idi,,, :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.