![]() |
Içinde ben olsaydım
Içinde ben olsaydım
Hoca, bir sabah fırtına sesi ile uyanmış.Pencereden dışarı bakmış, ne görsün ?!Kuruması için ipe astıkları gömlek düşmüyor mu?!Başlamış bağırmaya:"Hatun kalk kurban kesmemiz lazım."Sabahın körü neye uğradığını şaşıran kadın telaşla sormuş: - Kurban nereden çıktı efendi. - Gömleğim, gömleğim ipten düştü. - Gömlek düştü diye kurban kesildiği nerede görülmüş?! - Deme öyle hatun, ya içinde ben olsaydım !! |
Cevap: Içinde ben olsaydım
İyiydi bak bu :)
|
Cevap: Içinde ben olsaydım
Mantıklı aslında;kahvekyf;
|
Cevap: Içinde ben olsaydım
Anlamlı idi,,, :)
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.