![]() |
Deli miyim?
Delinin biri el arabasını ters çevirmiş sürmeye çalışıyormuş baş hekim görünce sormuş:
-oğlum o öyle kullanılmaz ters çevir... Deli de çıkışmış: -dün öyle sürdük diye akşama kadar taş taşıttılar!!! Ben deli miyim öyle süreyim??!!!?........... |
Cevap: Deli miyim?
Taş taşıtmışlar :D
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.