ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Nota ve Akor (https://www.forumdenizi.com/nota-ve-akor/)
-   -   Manuş Baba - Dönersen Islık Çal - Akor (https://www.forumdenizi.com/nota-ve-akor/1386-manus-baba-donersen-islik-cal-akor.html)

Tomris 17 December 2017 16:16

Manuş Baba - Dönersen Islık Çal - Akor
 
Fm Cm
Olmuyor ne yapsam olmuyor, bu kaçıncı ayrılık akşamı
Fm Cm G
Duvarda asılı resminle, bir benden bir sen geçiyor aaaah

Fm Cm Fm Cm G

Cm Fm Cm
Hiç bekleme dönemem, dönemem belki de
Fm
Hasretin gelince güz yarası, beni neden sevmedin
Cm
Olmuyor ne yapsam olmuyor, bu kaçıncı ayrılık akşamı
Fm Cm G
Duvarda asılı resminle bir benden, bi' sen geçiyor
Fm Cm
Kaç mevsim, kaç mektup yaktım da bilmedin
Fm
Hasretinden ölmedim, geçecek bütün bunlar geçecek
Cm G
İnanma yalan hepsi sevgilim aaaah

Fm Cm Fm Cm G

Cm Fm
Ne olur bir şey sorma, döneceğim döneceğim sana
Cm Fm
Takvim sorup n'olur, karalar karalar bağlama
Cm
Olmuyor ne yapsam olmuyor, bu kaçıncı ayrılık akşamı
Fm Cm G
Duvarda asılı resminle, bir benden bir sen geçiyor aaaah
Fm Cm
Kaç mevsim, kaç mektup yaktım da bilmedin
Fm
Hasretinden ölmedim, geçecek bütün bunlar geçecek
Cm G Cm
İnanma yalan hepsi sevgilim

Gamer Queen 17 December 2017 17:36

Cevap: Manuş Baba - Dönersen Islık Çal - Akor
 
Çok seviyorum şarkıyı.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.