ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Sağlık Köşesi (https://www.forumdenizi.com/saglik-kosesi/)
-   -   Kaçış Sendromu Nedir? (https://www.forumdenizi.com/saglik-kosesi/14346-kacis-sendromu-nedir.html)

Asrevya 02 December 2018 20:43

Kaçış Sendromu Nedir?
 
Hastalığın diğer bir adı Clarkson Hastalığı ya da sistemik kılcal sızıntı sendromu. Tekrarlayan şoklarla ortaya çıkan sendrom, bazen yıllarca görülmediği gibi bazen de birkaç ayda bir tekrarlıyor. 1960 yılında Bayard D. Clarkson önderliğindeki bir grup tarafından tanımlandı.
Kaçış sendromu kanın yoğunlaşması, tansiyonun düşmesi gibi bulgulara sahiptir. Damarlardaki kılcal çatlaklardan protein, mineral ve suyun sızması olarak tanımlanır. Sendromun sebep olduğu krizlerden 24 saat kadar önce gribal enfeksiyon belirtisi gibi halsizlik, yorgunluk, ateş gibi belirtiler görülür.

Kaçış sendromu belirtileri
Tansiyon düşmesi
Kanın koyulaşması
Kanın yoğunlaşması
Kanda albümin azalması
Vücudun bazı bölgelerinde ödem oluşması
Vücutta şişmeler

Milliyet

Qasem 02 December 2018 22:34

Cevap: Kaçış Sendromu Nedir?
 
Önceden bilip tedbir alınması imkansız diyebiliriz :)

Bilgi - İnanç - Eylem

Asrevya 03 December 2018 01:24

Cevap: Kaçış Sendromu Nedir?
 
Alıntı:

Qasem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 55188)
Önceden bilip tedbir alınması imkansız diyebiliriz :)

Bilgi - İnanç - Eylem

Mehmet Ali Erbil'le gündeme gelmişti üstadım.
Yıllardır bu hassasiyetle yaşıyormuş.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.