![]() |
Cevap: Bekleyiş kervanı
#12
Son yıllarda bayramı boş bulmamaya başladım. Çünkü sevmediğim insanlarla biraraya gelmek zorunda değilim. Hatta kardeşim gelecek. Ben gitmeden özlem gidermiş oluruz. Sonra tatilleri denk getirmek gerekecek. Haftaya okula yönelik, Adana'ya hastane için gittikten sonra alışveriş yapacağız. Zaman ne güzel geçip gidiyorsun ama seen. |
Cevap: Bekleyiş kervanı
Alıntı:
Hakkıma hayırlısı.[emoji56][emoji256][emoji272] |
Cevap: Bekleyiş kervanı
#11
Konya ya da Karabük olacak gibi hissediyorum ben ya. |
Cevap: Bekleyiş kervanı
#10
Heyecanım şu sayı azaldıkça aksine artıyor.. [emoji56][emoji256] |
Cevap: Bekleyiş kervanı
Alıntı:
Tatlı bir heyecanla sonucu biz de merak ediyoruz kardeşim.;hgsen; |
Cevap: Bekleyiş kervanı
Alıntı:
|
Cevap: Bekleyiş kervanı
#9
İyi ki sayılı gün çabuk geçiyor.. |
Cevap: Bekleyiş kervanı
Alıntı:
|
Cevap: Bekleyiş kervanı
Alıntı:
|
Cevap: Bekleyiş kervanı
#8
Bugün de bitti sayılır. Eh 1 hafta sonra açıklanacak. Belki ösym bayram bitimi bi sürpriz yapar.:hıh: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:51. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.