ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Serbest Kürsü (https://www.forumdenizi.com/serbest-kursu/)
-   -   Kendimden özür diliyorum!!! (https://www.forumdenizi.com/serbest-kursu/22299-kendimden-ozur-diliyorum.html)

Dolunay 20 August 2019 09:59

Kendimden özür diliyorum!!!
 
https://i.hizliresim.com/gPrOMN.jpg

Farkedmez 20 August 2019 10:00

Cevap: Kendimden özür diliyorum!!!
 
Önemli değil hadi

Dolunay 20 August 2019 10:00

Cevap: Kendimden özür diliyorum!!!
 
çok yoruldum ben çok yordum kendimi
ota boka kafa takmaktan en çok da
özür dilerim canım kendim :)

Dolunay 20 August 2019 10:01

Cevap: Kendimden özür diliyorum!!!
 
Alıntı:

Rorschach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 94662)
Önemli değil hadi

bence önemli

Dolunay 20 August 2019 12:32

Cevap: Kendimden özür diliyorum!!!
 
hep etrafimdakilere yetişmeye çalışırken en çok kendimi ertelediğim için özür dilerim kendimden

Melodram 20 August 2019 12:48

Cevap: Kendimden özür diliyorum!!!
 
Özrünü kabul edebiliyorsa kendin, başkaları için, küçük şeyler için harcanmış bütün zamanlar telafi edilmeye başlanmış demektir, onlar için harcamasaydın zamanı bugün kendine böyle sarılmazdın. Değerini bil, hala senden bir şeyler kalmış. *-*

sükutu-ezber 20 August 2019 12:54

Cevap: Kendimden özür diliyorum!!!
 
İnsanlar değişmez hatta kendi huylarımızı bile değişmiyoruz zor bişi,,, :) en güzeli insanların kimisi değişmez ben takmamayı öğrenmeliyim diyorum,,, inşallah olur olur,,, :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:32.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.