![]() |
Kendimden özür diliyorum!!!
|
Cevap: Kendimden özür diliyorum!!!
Önemli değil hadi
|
Cevap: Kendimden özür diliyorum!!!
çok yoruldum ben çok yordum kendimi
ota boka kafa takmaktan en çok da özür dilerim canım kendim :) |
Cevap: Kendimden özür diliyorum!!!
Alıntı:
|
Cevap: Kendimden özür diliyorum!!!
hep etrafimdakilere yetişmeye çalışırken en çok kendimi ertelediğim için özür dilerim kendimden
|
Cevap: Kendimden özür diliyorum!!!
Özrünü kabul edebiliyorsa kendin, başkaları için, küçük şeyler için harcanmış bütün zamanlar telafi edilmeye başlanmış demektir, onlar için harcamasaydın zamanı bugün kendine böyle sarılmazdın. Değerini bil, hala senden bir şeyler kalmış. *-*
|
Cevap: Kendimden özür diliyorum!!!
İnsanlar değişmez hatta kendi huylarımızı bile değişmiyoruz zor bişi,,, :) en güzeli insanların kimisi değişmez ben takmamayı öğrenmeliyim diyorum,,, inşallah olur olur,,, :)
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.