ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Serbest Kürsü (https://www.forumdenizi.com/serbest-kursu/)
-   -   Şaşırdık mı yok:) (https://www.forumdenizi.com/serbest-kursu/27236-sasirdik-mi-yok.html)

sükutu-ezber 12 September 2019 18:27

Şaşırdık mı yok:)
 
[IMG]*********************f/omgrzv.jpg[/IMG]

sükutu-ezber 12 September 2019 18:38

Cevap: Şaşırdık mı yok:)
 
[IMG]*********************f/uwtRPs.jpg[/IMG]

sükutu-ezber 12 September 2019 18:39

Cevap: Şaşırdık mı yok:)
 
[IMG]*********************f/L0qaCI.jpg[/IMG]
[IMG]*********************f/P3QQ8B.jpeg[/IMG]

Rigel 12 September 2019 18:46

Cevap: Şaşırdık mı yok:)
 
" Oruç tutmak çok sağlıklı " deyip işin için çıkmayalım lütfen. Günde 12 saatten uzun süren açlık ve susuzluk tam aksine zarar da verebilir diyor hoca. Doktor kontrolü altında yapılması gereken bir işlem olduğunu belirtiyor. Bir günde 2 öğün yemek yedikten sonra 12 saat aç kalmanın kanser dahil bir çok rahatsızlığa iyi geldiğini söylüyor.

https://www.bluezones.com/2018/10/fa...on-cell-aging/

rainbow6 12 September 2019 18:55

Cevap: Şaşırdık mı yok:)
 
Alıntı:

Nabonidus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 111346)
" Oruç tutmak çok sağlıklı " deyip işin için çıkmayalım lütfen. Günde 12 saatten uzun süren açlık ve susuzluk tam aksine zarar da verebilir diyor hoca. Doktor kontrolü altında yapılması gereken bir işlem olduğunu belirtiyor. Bir günde 2 öğün yemek yedikten sonra 12 saat aç kalmanın kanser dahil bir çok rahatsızlığa iyi geldiğini söylüyor.

https://www.bluezones.com/2018/10/fa...on-cell-aging/

Zaten bu Japon abimiz oruçtan da bahsetmiyor. İzah ettiği diyet gibi bir şey. Yani gün içinde kalorisi az sulu yiyecekler veya su takviyesi ile beslenmeden bahsediyor :).

Ayrıca geçen arkadaşımın babası, fazla susuz kaldığı için, sol gözünde görme kaybı olmuştu.

sükutu-ezber 12 September 2019 20:18

Cevap: Şaşırdık mı yok:)
 
Alıntı:

Nabonidus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 111346)
" Oruç tutmak çok sağlıklı " deyip işin için çıkmayalım lütfen. Günde 12 saatten uzun süren açlık ve susuzluk tam aksine zarar da verebilir diyor hoca. Doktor kontrolü altında yapılması gereken bir işlem olduğunu belirtiyor. Bir günde 2 öğün yemek yedikten sonra 12 saat aç kalmanın kanser dahil bir çok rahatsızlığa iyi geldiğini söylüyor.

İslamın 5 şartınan biridir farzdır farkında değilsiniz galiba tabii İslama inananlar içindir bu farz inanmayanlara bir şey yok,,,

Hem oruç tutmak sağlıklı olanlar için ve İslami kabul edenler içindir, hasta olmayanlara Rabbimiz ruhsat veriyor,,,,

Hayırdır İslam alimimi demiş oruç tutmak kötüdür, veya tutmayın diye,,, ayetler de oruç tutun dedi Rabbimiz İslama inananlar için bitmiştir konu,,,

Tabii inanmayanlar türlü safsatası olacaktır şaşırıyor muyuz yokk
,,,,

https://www.bluezones.com/2018/10/fa...on-cell-aging/

Ben yıllardır oruç tutuyorum hamdolsun sağlıklıyım,,, :D


Alıntı:

rainbow6 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 111348)
Zaten bu Japon abimiz oruçtan da bahsetmiyor. İzah ettiği diyet gibi bir şey. Yani gün içinde kalorisi az sulu yiyecekler veya su takviyesi ile beslenmeden bahsediyor :).

Ayrıca geçen arkadaşımın babası, fazla susuz kaldığı için, sol gözünde görme kaybı olmuştu.

Biz zaten dedik sağlıklı olanlar tutabilir oruç,, sağlıksız olanlara tutmaya bilir,,,
Hem İslamı yaşamak imkan değil iman meselesidir,,,.. Bu engin görüşlerinizi kendinize saklayın,,,
Sanki Rabbimizden vahiy almış insanlar,,

Hep aynı şeyler İslam karşıtı konuşmalar, itirazlar muhalefetler,,,

Şaşırmış mıyız yokk,,,

Merak etmeyin İslamın farzları inananlar içindir, inanmayanlar tasalanmasın öyle söyleyin onlara,,,

rainbow6 12 September 2019 20:48

Cevap: Şaşırdık mı yok:)
 
Alıntı:

Hep aynı şeyler İslam karşıtı konuşmalar, itirazlar muhalefetler,,,
Sabrın sınırını zorlamaya başladınız artık. Haddinizi aşmayın. Ortada islama tek laf yokken, her fırsatta bu hadsiz ifadelerinizden sizi son kez men ediyorum.

Haddinizi artık aşmaya başladınız!!.

sükutu-ezber 12 September 2019 21:00

Cevap: Şaşırdık mı yok:)
 
Alıntı:

rainbow6 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 111378)
Sabrın sınırını zorlamaya başladınız artık. Haddinizi aşmayın. Ortada islama tek laf yokken, her fırsatta bu hadsiz ifadelerinizden sizi son kez men ediyorum.

Haddinizi artık aşmaya başladınız!!.

Yoo niye hepsini üzerinize alınıyorsuz hem genele hem üzerine alınan herkese diyorum,,

Bana kimse gelip savunmasın müslüman olmayan elin adamlarının tezini,,, iyi anlayıp okuyun inşallah,,,

Ben orada açıklama yaptım zaten uzun uzun,,, siz farklı anlıyorsunuz,,,

O zaman madem üsttekine cevaben neden oruç farklıdır susuz kalmak farklıdır demiyorsunuz,,, neyse siz bilirsiniz,,,

İstediğinize inanabilirsiniz dilediğiniz gibi,,, hiç olumlu şeyler cevaben yazmıyorsunuz,,, beğenmiyırsanız da siz bilirsiniz yapacak bir şey yok,,,,

Bunu da genel diyorum isteyen istediğini isteği gibi anlıyor ya da işine gelmiyor biz de eyvallah deriz sorun değil,,,

sükutu-ezber 12 September 2019 21:25

Cevap: Şaşırdık mı yok:)
 
[IMG]*********************f/VfQR52.jpeg[/IMG]
AA
Dünya
Pazartesi 04.02.2019 20:30
Hollanda'da, bir dönem aşırı sağcı Özgürlük Partisinde (PVV) milletvekili ve ikinci adam olan Joram van Klaveren, İslam karşıtı kitap yazarken Müslümanlığı seçti.

Hollanda basınında çıkan haberlere göre, eski siyasetçi 39 yaşındaki Joram van Klaveren, geçen yıl ekim ayında şehadet getirerek Müslüman oldu.

Eski siyasetçinin, Müslümanlık karşıtı kitap yazdığı süreçte yaptığı araştırmalar sırasında İslamiyet ile ilgili bakış açısı değişti.Van Klaveren, ülkede 2017'de yapılan genel seçimlerde kendi kurduğu partiden aday olmuş fakat yeterli oy alamadığı için siyasete veda etmişti.

Bir dönem aşırı sağcı PVV partisinde olan Birlik Partisi lideri Arnoud Van Doorn da yaklaşık 6 yıl önce partiden ayrılarak Müslümanlığı seçmişti.

Rigel 13 September 2019 07:30

Cevap: Şaşırdık mı yok:)
 
Safsata mı yaratıyoruz biz şimdi yani ? Hangi yüzyılda yaşıyorsunuz yahu.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:39.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.