![]() |
Kaplumbağa katliamı
https://i.hizliresim.com/NFqu2l.jpg
https://i.hizliresim.com/fBPNyd.jpg Yılan vb. yırtıcı hayvanları görürsen belki kaçarsın,kendini korumak için refleks gösterirsin,taş atarsın vs,ulan kansız soysuz şerefsiz! Kaplumbağaya bu muameleyi yapmak nasıl bir akılsızlıktır. Yahu kaplumbağa arkadaş ya. |
Cevap: Kaplumbağa katliamı
Yazıklar olsun! |
Cevap: Kaplumbağa katliamı
Düşünüyorum içinden çıkamıyorum.
Biz de gezdik dağda bayırda ( ki bu hayvanlar şehrin içindeydi ),hala gezeriz Ankara'nın ücra yerlerinde yer içeriz,düşünüyorum kaplumbağa görsem psikolojim ne olur?Hiçbir şey ya.Koskoca hiçbir şey.Bu hayvan insana saldıracak konumda da değil,o psikolojyi yaratacak durumda da değil. Şimdi bu adamlar yakalanıp para cezasıyla yollanacaklar inlerine. Literatüre yeni kavram eklemek gerek,'' bu hayvanın düşmanı,taşla saldıran bu HAYVANLAR'' diye. |
Cevap: Kaplumbağa katliamı
Alıntı:
Deme öyle hayvanlara hakaret olur. Karaktersiz insan müsveddeleri! |
Cevap: Kaplumbağa katliamı
Kaplumbağadan zaten korkulmaz ki. Kaplumbağa ısırmaz, zehir saçmaz. Sevimlidir. Su da yaşayanı, balık gibi besleneni vardır.
Kaplumbağadan zarar geleceğini düşünenin aklına şaşarım! Bunu korktukları için değil, sadist ruhlu oldukları için yapmışlardır. Asıl korkulacak varlık bunu yapanlar. Yaratıktan ne farkları var ki. |
Cevap: Kaplumbağa katliamı
Geçen haberine denk gelmiştim. Üzüldüm..
ne alıp veremedikleri var hayvanlardan. Yolda görsem bakar sever ve sevinir yoluma bakarım. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.