ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Sizin Gardrobunuz (https://www.forumdenizi.com/sizin-gardrobunuz/)
-   -   Mango Tarzı* (https://www.forumdenizi.com/sizin-gardrobunuz/22088-mango-tarzi.html)

Mango 16 August 2019 20:34

Mango Tarzı*
 
Buraya aldığım veya almayı düşündüğüm şeyleri koyacağım ;maia;
Başlıyoruz:
Öncelikle uzuuuun zamandır ispanyol paça bir kot tulum istiyordum sonunda buldum, bunu şu sıralar almayı düşünüyorum. :hinmlk:
MANGO-269.99 tl

https://img-trendyol.mncdn.com/Asset...2_org_zoom.jpg

https://img-trendyol.mncdn.com/Asset...1_org_zoom.jpg

Mango 16 August 2019 20:36

Cevap: Mango Tarzı*
 
Geçen sene almıştım bunu da mütüş bir şort tulum, bir tıp gecesinde giymiştim. ;ehem;
MANGO-fiyatını hatırlamıyorum.

https://www.kadindenince.com/wp-cont...-1-215x300.jpg

https://www.kadindenince.com/wp-cont...-3-215x300.jpg

https://www.kadindenince.com/wp-cont...-2-215x300.jpg

Mango 16 August 2019 20:52

Cevap: Mango Tarzı*
 
Yine bu sene yaz indiriminden aldığım minnoş bir elbise.
MANGO-120 lira gibi bir şeydi aldığımda sanırım.

https://img-trendyol.mncdn.com/Asset..._org_thumb.jpg

Gece 16 August 2019 20:57

Cevap: Mango Tarzı*
 
Alıntı:

Mango Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 91376)
Geçen sene almıştım bunu da mütüş bir şort tulum, bir tıp gecesinde giymiştim. ;ehem;
MANGO-fiyatını hatırlamıyorum.

https://www.kadindenince.com/wp-cont...-1-215x300.jpg

https://www.kadindenince.com/wp-cont...-3-215x300.jpg

https://www.kadindenince.com/wp-cont...-2-215x300.jpg

Bu güzelmiş.)

Mango 16 August 2019 20:58

Cevap: Mango Tarzı*
 
Günlük giymek için aldığım minnoş bir şort.
Trendyolmilla-44.99 tl

https://img-trendyol.mncdn.com//Asse...1_org_zoom.jpg

Yine günlük giyim için aldığım etek.
Trendyolmilla-44,99tl

https://img-trendyol.mncdn.com/Asset...1_org_zoom.jpg

Mango 16 August 2019 20:59

Cevap: Mango Tarzı*
 
Alıp asla giymediğim bir elbise, henüz giyecek bir yer bulamadım. ;dis;
Trendyolmilla-119.99tl

https://img-trendyol.mncdn.com/Asset...2_org_zoom.jpg

Mango 16 August 2019 21:01

Cevap: Mango Tarzı*
 
Alıntı:

Gece Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 91388)


Bu güzelmiş.)

Teşekkürler (:

Mango 16 August 2019 21:03

Cevap: Mango Tarzı*
 
Staj sınavlarımda giymek için almıştım bu elbiseyi, topuklu botlarla çok şık duruyor.
Trendyolmilla-89.99tl

https://img-trendyol.mncdn.com/Asset...1_org_zoom.jpg

Mango 16 August 2019 21:08

Cevap: Mango Tarzı*
 
Bunu da bayılarak giydim, seneler önce almıştım ama olsundu.
Raisa Vanessa-Fiyatını asla hatırlamıyorum :D

https://modacruzs3.mncdn.com/mnresiz...cc11051156.jpg

Onurcan 16 August 2019 21:11

Cevap: Mango Tarzı*
 
Moda tasarım okumalıydın doktor hanım

Mango 16 August 2019 21:14

Cevap: Mango Tarzı*
 
Alıntı:

Onurcan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 91411)
Moda tasarım okumalıydın doktor hanım

Hahaha keşke :p
Beğendiniz mii

Onurcan 16 August 2019 21:16

Cevap: Mango Tarzı*
 
Alıntı:

Mango Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 91415)


Hahaha keşke :p
Beğendiniz mii

Beğenmeyen biri böyle bir yorum yaparmı sence :)

Mango 19 August 2019 22:40

Cevap: Mango Tarzı*
 
2 sene önce aldığım pantolon ve ayakkabı.
İkiside Bershka-fiyat hatırlamıyorum.

[IMG]*********************f/swTSSl.png[/IMG]

Mango 19 August 2019 22:41

Cevap: Mango Tarzı*
 
Minnoş elbisem, çok aşırı severek giyiyorum. Jileleri zaten çocukken de çok severdim. Rengi petrol mavisi.
Mango-107.99tl

[IMG]*********************f/E5Ih9m.png[/IMG]

Mango 20 August 2019 14:17

Cevap: Mango Tarzı*
 
Swatch marka saatlerin hepsini almak istiyorum gerçekten. Şunu alacağım bir ara.
Swatch-331.17tl

https://img-trendyol.mncdn.com/Asset...1_org_zoom.jpg

Melisa 20 August 2019 14:20

Cevap: Mango Tarzı*
 
Cok hoşlar canım sen doktormusun @Mango :)

Mango 20 August 2019 14:22

Cevap: Mango Tarzı*
 
Alıntı:

Melisa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 95169)
Cok hoşlar canım sen doktormusun @Mango :)

Teşekkür ederim.
Henüz okuyorum, son sınıfım bu sene (:

Melisa 20 August 2019 14:25

Cevap: Mango Tarzı*
 
Alıntı:

Mango Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 95177)


Teşekkür ederim.
Henüz okuyorum, son sınıfım bu sene (:

İstediğin yere gelirsin umarım canım benim :)

Neoma 07 December 2019 16:50

Cevap: Mango Tarzı*
 
Alıntı:

Mango Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 94380)
2 sene önce aldığım pantolon ve ayakkabı.
İkiside Bershka-fiyat hatırlamıyorum.

[IMG]*********************f/swTSSl.png[/IMG]

Harika bu yanliz biraz ayakkabini bekliyoruz
Ayagindaki cok sk ;maia;

Mango 01 April 2020 14:33

Cevap: Mango Tarzı*
 
Hepsi trendyolmilla, çok güzeller

https://img-trendyol.mncdn.com//asse...2_org_zoom.jpg

https://img-trendyol.mncdn.com//asse...1_org_zoom.jpg

https://img-trendyol.mncdn.com//asse...1_org_zoom.jpg

Mango 01 April 2020 14:33

Cevap: Mango Tarzı*
 
https://img-trendyol.mncdn.com//asse...1_org_zoom.jpg

Mango 01 April 2020 14:34

Cevap: Mango Tarzı*
 
Bu tarz kısa topuklu ayakkabıları seviyorum :kalpp:

https://img-trendyol.mncdn.com//asse...1_org_zoom.jpg

Mango 18 May 2020 19:31

Cevap: Mango Tarzı*
 
https://static.pullandbear.net/2/pho...3&imwidth=1100

Mango 06 June 2020 16:00

Cevap: Mango Tarzı*
 
TRENDYOLMİLLA 79,99 TL

https://i.hizliresim.com/8T6fmD.jpg

Mango 06 June 2020 16:01

Cevap: Mango Tarzı*
 

Mango 06 June 2020 16:02

Cevap: Mango Tarzı*
 
Bershka (Şort Etek) 129,95
:kalpp:

https://i.hizliresim.com/s8WGMv.jpg

Mango 06 June 2020 16:03

Cevap: Mango Tarzı*
 

Beatrice 06 June 2020 16:11

Cevap: Mango Tarzı*
 
Alıntı:

Mango Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 95162)
Swatch marka saatlerin hepsini almak istiyorum gerçekten. Şunu alacağım bir ara.
Swatch-331.17tl

https://img-trendyol.mncdn.com/Asset...1_org_zoom.jpg

Çok güzel ;ehem;

Mango 11 June 2020 14:38

Cevap: Mango Tarzı*
 
MANGO - 239,99 tl
*Aldııım :D

https://cdn.dsmcdn.com/assets/produc...9_org_zoom.jpg

Kuzey 11 June 2020 14:54

Cevap: Mango Tarzı*
 
Bence almayı düşünüp anlamadıkların burada gibi :p
Bu arada beyaz elbiseye 240 tl nasıl verdin :D

Mango 11 June 2020 14:58

Cevap: Mango Tarzı*
 
Alıntı:

Kuzey Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 223707)
Bence almayı düşünüp anlamadıkların burada gibi :p
Bu arada beyaz elbiseye 240 tl nasıl verdin :D

sayfanın %80'ini aldım cicim :D
karttan çekiyosun oluyo sjsjsjsj

Kuzey 11 June 2020 14:59

Cevap: Mango Tarzı*
 
Alıntı:

Mango Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 223708)


sayfanın %80'ini aldım cicim :D
karttan çekiyosun oluyo sjsjsjsj

Ödemesini kendin yapmadığın ohh cırt cırt mis vallahi ;sanane;

Mango 11 June 2020 14:59

Cevap: Mango Tarzı*
 
Alıntı:

Kuzey Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 223709)
Ödemesini kendin yapmadığın ohh cırt cırt mis vallahi ;sanane;

Öğrenci olmak bunu gerektirir sjsjjsjs

Kuzey 11 June 2020 15:01

Cevap: Mango Tarzı*
 
Alıntı:

Mango Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 223711)


Öğrenci olmak bunu gerektirir sjsjjsjs

Keşke öğrenci olsaydım ;sanane;


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.