Sosyal medyayı herkes bırakıp, forumlara gelsin en güzeli
|
|
Tüm sosyal medyayı bırakan kardeşlerimizi, ForumDenizi'ne bekliyoruz
@Oğuzhan bir de bana balkon konuşması yapıyorsun der. Benden daha iyi yapanlar var dedim dedim inanmadınız, bak; ne oldu şimdi? Hahahah![]()
Yalnız @rainbow6 buradaki muhabbetin kokusunu alırsa burası karışır, vaziyet alın!
Prompterın, metin yazarlarının, akıtanların esamesi nerede okunmuş ki ben bundan sorumlu olayım kanka? aahdsjsjsjsYalnız @rainbow6 buradaki muhabbetin kokusunu alırsa burası karışır, vaziyet alın!
![]()
Sende rainbow6'yı etiketleyip duymasın mı diyorsun 