![]() |
Cevap: Eylül'üm Nice Yıllara Kelebeğim
Mutlu yıllar.
|
Cevap: Eylül'üm Nice Yıllara Kelebeğim
https://www.resimyukle.link/img/ajdgf.jpg Nice mutlu saglikli upuzun güzel senelere... Hersey gönlünce olsun... |
Cevap: Eylül'üm Nice Yıllara Kelebeğim
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Cevap: Eylül'üm Nice Yıllara Kelebeğim
Alıntı:
İnşaallah diyelim https://www.umutforum.com/images/smilies/suslu.gifhttps://www.umutforum.com/images/smi...bad09d6ab3.gif |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.