![]() |
Ceylan Ertem kimdir?
Ceylan Ertem kimdir? Kaç yaşında ve nerede doğdu? Şarkıcı Ceylan Ertem bu aralar oldukça konuşulan isimlerin başında geliyor. İşte Ceylan Ertem hakkında merak edilenler ve hayat hikayesi... https://i.hizliresim.com/tx1zLv.png Son dönemin gündemdeki isimlerinden Ceylan Ertem kimdir? Kaç yaşında ve nerede doğdu? İşte ünlü şarkıcıyla ilgili merak edilenler ve şarkıcının biyografisi CEYLAN ERTEM KİMDİR? Ceylan Ertem, 26 Aralık 1980’de Adapazarı Sakarya’da doğmuştur. İlk albümü'nü 2010 yılında Soluk ile müzik piyasasına süren Ceylan Ertem müzik kariyerine 1992 yılında Adapazarı Belediyesi Çocuk ve Gençlik Korosu'nda adım atmıştır. Müzik yaşantısını sürdürebilmek için İstanbul'a taşınan Ceylan Ertem Akademi İstanbul'da 1 sene müzikal eğitim almış daha sonra Müjdat Gezen Sanat Merkezi Batı Müziği Bölümü'nde eğitim almıştır. Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat Tasarım Fakültesi Duysal Sanatlar Bölümü Müzikoloji mezunu Ceylan Ertem, 11 Temmuz 2012 yılında Doruk Kaya ile dünya evine girmiştir. DİSKOGRAFİ Animasal (2006) – Anima ile Xenopolis – (2011) – Barana ile Solo kariyeri Soluk (2010) Ütopyalar Güzeldir (2012) |
Cevap: Ceylan Ertem kimdir? Kaç yaşında ve nerede doğdu?
Tanımıyorum,
ilgimi cezp etmediği ve tanımama değecek bir çalışması olmadığı için ayrıca araştırıp yorumlamaya değer bulmuyorum :) |
Cevap: Ceylan Ertem kimdir? Kaç yaşında ve nerede doğdu?
Alıntı:
|
Cevap: Ceylan Ertem kimdir? Kaç yaşında ve nerede doğdu?
Alıntı:
Hayatlarında aradığım kriterler var, çocuk esirgeme kurumları, varoşların çocuklarına verdiği destek, engellilerle yaptıkları çalışmalar yaf milyonlarca faaliyet sayabilirim... Saf temiz duygularla yapsınlar, bunun için harcama yapmalarına gerek yık belediyeler zatrn tüm organizasyonu yapıyor onlara sadece gönülleri feth etmek kalıyor... Sanatçılar gündeme, dekolteleri. Pahalı kıyafetleri, gece yaşantıları, aşk ilişkileri ile değil, gayri maganzinsel olarak bu ülkenin insanı için bir şeyler yapmakla gündem olmalılar... İstanbul sokaklarında geçirdiğim yıllardan bilirim... Kalitesizliğin dibini yaşıyor bizimkiler malesef :( Son not / Notun dibi: Başak bacı Cansın :) D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.