![]() |
Cevap: İçsel Konuşmalar
Alıntı:
|
Cevap: İçsel Konuşmalar
Alıntı:
|
Cevap: İçsel Konuşmalar
bu dünya iyilerin değil iyi oynayanların kazandığı bir yer haline geldi artık
|
Cevap: İçsel Konuşmalar
seni düşünmek güzeldi
eskiden... çok eskiden... |
Cevap: İçsel Konuşmalar
varlığın o kadar güzel ki ;mcx;
|
Cevap: İçsel Konuşmalar
sizin hiçiniz bile fesat kaldiki içinizden bahsetmıyorum bile
|
Cevap: İçsel Konuşmalar
yüzleşme vakti geldimi ???
bence geldi |
Cevap: İçsel Konuşmalar
https://i.hizliresim.com/00R8zZ.jpg
bu okuduğum kitaptan bir sayfa bazı insanlar sadece varlıklarıyla bile çok güzeller anne baba kardeş evlat gibi ... birde hayatımda çok şey ifade edenler var sen onların başında geliyorsun iyiki varsın iyiki yanımdasın ... |
Cevap: İçsel Konuşmalar
İnsanın bazen iyiki varsın demek istediği insanlara ihtiyaç duyulan bir dünyadayız,,,, :)
|
Cevap: İçsel Konuşmalar
Baktım iki mesajım kalmış 50 mesaj olmasına buraya yazayım dedim😁
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.